|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jfrost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2006 Status: Offline Point: 58 |
![]() Sendt: 10-November-2007 kl. 13:40 |
Min antenneforening sender nu også digitale signaler der skal hentes med TDC-selektor-boks. Jeg vil gerne kunne se programmerne i digital kvalitet på en stationær PC der har MCE og en fladskærm tilsluttet. Vil jeg kunne det, hvis jeg sætter Hauppauge WinTV HVR-1100 MCE (Adapter til DVB-T-modtager / analog tvtuner / i PCen og tilslutter en selektor-boks? Det forvirrer mig lidt, at der står DVB-T adapter og analog tuner. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Du kan tilslutte en Selector til din PC, hvis der er et Videokort, hvortil der er mulighed for at Inputte et S-Video eller Composite signal. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
jfrost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2006 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
I øjeblikket har jeg et analogt kort i PCen, men det giver et meget dårligt billede på fladskærmen. Jeg tænkte at det vil blive betydeligt bedre med et digitalt kort og selektorboksen. Hvad mener du om det, "Randiomanden"? .
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har for øvrigt prøvet et digitalt USB-stick. Det gav knivskarpe billeder (DR1,2 og TV2). Det er dem - og alle de andre kanaler - jeg gerne vil have i samme kvalitet fra min antenneforening. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Med det rette TV kort, og et CA modul så vil du kunne modtage alle kanaler Digitalt uden Selector. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Det lyder spændende. Hvilket TV-kort og CA-modul (hvad er det?) skal jeg f.eks. gå efter.
|
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Søg på floppydtv så finder du det du søger
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
![]() |
Tusind tak for hjælpen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |