|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wolfman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-September-2004 Status: Offline Point: 57 |
![]() Sendt: 12-November-2007 kl. 09:24 |
Nogen som kender denne: http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2& childpagename=US%2FLayout&pagename=Linksys%2FCommon%2FVi sitorWrapper&cid=1175233152539 Minder vel meget om QNAP TS-201 NAS. Nogen der kender den installerede medieserver og hastigheden på denne? Er ellers tæt på at beslutte mig for QNAP'en. Kan man både køre med Slimserver og UPnP på samme tid. Mikael |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Den ser jo fin ud, men den kan fx. ikke køre Twonky (god UPnP-server) jf.: Derfor ville jeg vælge qnap, hvor Twonky følger med Venligst |
|
![]() |
|
wolfman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-September-2004 Status: Offline Point: 57 |
![]() |
Hej Tak for svaret. Jeg bruger faktisk Twonky i dag, som jeg synes er hurtig at arbejde med. Derfor var jeg også lidt interesseret i, hvor hurtigt medieserveren i Linksys'en er. Kan man på QNAP'en have både Slimserver og UPnP (Twonky) installeret på samme tid? Mikael |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |