recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PC på min PANA PV600
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPC på min PANA PV600

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
spmo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Emne: PC på min PANA PV600
    Sendt: 16-November-2007 kl. 18:18

Hej

Jeg forsøgte igår at smide mit PC signal via DVI/HDMI over på mit 42" Panasonic plasma, men det gik helt galt.

Mit grafikkort Geforce 7600GT, kan enten køre "klone" eller "dual wiev". Hvis jeg vælger klone, kører BEGGE skærme "kun" op til 1280x720 (vist nok), mens jeg ved dual wiev kan sætte forskellig opløsning op dvs. 1920x1080i for plasmaen. Ganske fint, men billedet ligner SKOD !.

Jeg læste i manualen til Pana'en, at man IKKE måtte bruge HDMI 2 til PC fordi den er digital ? - WHAT ?

Så nu vil jeg forsøge med signal til HDMI 1, hvor min DVD recorder er placeret, og håber det er bedre.

Men er der nogen af jer, der kan se/fornemme hvad jeg gør galt ?

Mange hilsner
Søren

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2007 kl. 19:07

42" eller 50" ? Uanset kører den en anden opløsning end nævnte. Tror du får det bedste billede via VGA, da Panaen ikke kan køre 1:1 PM via HDMI eller DVI. Jeg er afgjort ikke ørn på området, men har selv Pana600 i 42",og får udmærket PC billede via VGA. 

Til top
spmo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Januar-2005
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2007 kl. 19:41

42"

Nu ved jeg ikke hvad du mener med 1:1 PM, men tanken var at køre blue-ray afspilning fra pc'en.

Jeg har en DVD afspiller der kan opscalere til 1080i, med indput fra HD, men jeg er træt af at den ikke kan spille hele sekvenser, dvs. een hel DVD (alle vob'er i række følge), eller en hel HD-film (TS'er) i stump efter stump.

Man skal ind og vælge - HELE TIDEN - gaabbb !

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu