|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
M.K.A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2006 Status: Offline Point: 237 |
![]() Sendt: 18-November-2007 kl. 22:39 |
Hej jeg leder efter et godt gratis antispyware program. Bruger i øjeblikket Adware 2007 free, men det virker ikke så godt med vista.
Så er der nogen programmer i foreslår? |
|
M.V.H M.K.A
|
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
AVG funker fint sammen med Vista, det gør Adware 2007 free nu også.
|
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
H_Madsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Ved ikke om Spybot gør, men synes det er et super program under XP.
|
|
![]() |
|
suldrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
Den amerikanske PC World har lavet en test til Vista i august 2007. De har teste både gratis software og comercielt software.
Se resultatet her: http://www.pcworld.com/article/id,136206/article.html |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Den danske version har også en test her Om det er den samme som den amerikanske, bare oversat, ved jeg ikke. Jeg har ikke kigget på den amerikanske. Redigeret af Stampe - 20-November-2007 kl. 13:04 |
|
![]() |
|
suldrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
Det er ikke en test, blot link til 5 gratis anti-spyware programer. Det er et par år siden den danske PC World lavede en test så vidt jeg kan se
|
|
![]() |
|
M.K.A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2006 Status: Offline Point: 237 |
![]() |
tak for jeres links. devsærre så fortæller de ikke hvad der er bedst i den danske udagve, og dem fra pc world usa koster penge. ingen der kan anbefalde et godt gratis et?
|
|
M.V.H M.K.A
|
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
![]() |
Et godt forslag kunne være SuperAntiSpyware, Det skulle fint virke med Vista. Husk at hente freewareversionen!
Redigeret af Damme - 20-November-2007 kl. 19:24 |
|
![]() |
|
![]() |
Bedste gratis antispyware program af dem som den engelske PC World testede var Microsoft defender som er indbygget i Vista.
Det kører allerede, du kan finde det i Kontrol Panelet |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |