|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Jimmi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() Sendt: 20-November-2007 kl. 15:21 |
|
Nogen der allerede har det, som gider måle det for mig. Er det 14 cm i højden inklusive fødderne?
|
||
![]() |
||
C_Bak ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
|
jeg kan desværre ikke hjælpe dig med målet, men du kender godt til problemerne med dette kabinet ikke? eller rettere displayet i kabinettet. jeg havde selv overvejet dette kabinet, men har nu bestemt mig for et Origenae X11 istedet pga. alle de der har problemer med Fusion black 430
|
||
LG 42PM1MA,Win 7,WHS,Wii
|
||
![]() |
||
Jimmi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() |
|
Nej, det har jeg ikke hørt om? Er det kun displayet folk har problemer med? Displayet regner jeg sådan set ikke med at bruge alligevel. OrigenAE X11 er desværre for høj til det sted det skal stå. Har også kigget på OrigenAE S16V og S14V, men de er meget langsomme med at få dem ud på markedet. Jeg har også kigget på Omaura TF8, men den kan kun køre med low profile kort. Og TF11 bliver også for høj. |
||
![]() |
||
Kurt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
|
Jeg har kabinettet og jeg har nu ikke de store problemer med mit display, jeg har større problemer med "IR-øjet". Det har jeg dækket til og bruger så det USB øje der var med mit TV kort. Men ellers kan jeg da måle det /Kurt |
||
![]() |
||
![]() |
|
Kurt, jeg kiggede på den tegning igår og der er ingen mål. Så du må meget gerne måle højden på den, tak. |
||
![]() |
||
Kurt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
|
14.5 cm incl. fødder, der skal sikkert være lidt plads til luft også, men ellers er de to 120 mmm blæsere i højre side når man ser kabinettet forfra. /Kurt |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak skal du ha'. |
||
![]() |
||
Omaura.dk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Omaura.dk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Bare lige et input ang. Omaura TF8: Omaura TF8 er med 1 stk. fullsize PCI slot + 4 stk. lowprofile i alle kabinetter der bliver importeret til DK. De første producerede eksemplarer var uden fullsizeslot, men disse er kun solgt i få eksemplarer.
/R.Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |