|
double layer med nec 3520a |
Besvar |
Forfatter | |
parasound
Super bruger Oprettet: 18-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 432 |
Emne: double layer med nec 3520a Sendt: 13-Februar-2005 kl. 16:52 |
hej igen. jeg har et lidt større problemer som er jeg har en nec 3520a med firmvare 1.04 den nye vil jeg tro men jeg kan desværre ikke brænde en ridisc double layer 8.4gb med denne brænder hvad gøre jeg forkert ????? jeg bruger nero systemet til at brænde med men skal jeg havde en nye firmvare lagt ind hvis det skal virke, har brænde nogen film uden nogen problemer på dvd-r/+r og dvd-rw/+rw igen uden nogen problemer også på 16xspeed uden problemer men vil gerne prøve double layer og se hvordan det er parasound |
|
parasound
Super bruger Oprettet: 18-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 432 |
Sendt: 13-Februar-2005 kl. 18:13 |
hej igen. er der ikke nogen som har en nec 3520a og som brænder på double layer hvis ja må man da gerne skrive til mig tak. jeg har lige været inde på nero programmet og se og unden disc-info kan jeg se at dvd skivene som jeg sætter i (double layer) skriver den cd-recordable og available capacity 65.54.00 og 580mb. har jeg fået en cd-r skive i steden for en double layer eller hvad de er købt hos bigpockerts i england og de plejer jo ikke at snyde folk parasound |
|
RangerJoe
Bruger Oprettet: 16-Maj-2004 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 145 |
Sendt: 13-Februar-2005 kl. 18:35 |
Prøv evt at smide en anden firmware på, som kan findes her: http://www.micheldeboer.nl/firmware/
|
|
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 14-Februar-2005 kl. 15:50 |
Hej parasound, Det kunne godt lyde til at du har fået de forkerte medier. Prøv at checke specifikationerne af mediet (herunder media ID) med et program som f.eks. DVDInfoPro. CDRInfo har bl.a. testet dette drev med forskellige medier - uden problemer. Det kan være deres test kan give dig en idé til hvad som kan være galt (eller måske prøve deres angivne fremgangsmåde). /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
fisterolfert
Bruger Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 160 |
Sendt: 14-Februar-2005 kl. 16:59 |
Jeg har brændt + dl på min 3520a uden problemer kan dog ik huske om det var med nero eller decrypter. Desvæære kan min afspiller ik læse dem, går i hak når den ska finde hoved menuen Håber det blir bedre med -dl men så skal min 3520a vel ha ny firmware, er der nogen der ved det? |
|
Circon
Super bruger Oprettet: 05-Januar-2005 Status: Offline Point: 299 |
Sendt: 25-Marts-2005 kl. 19:48 |
Hej Det nye firmware kommer efter mine sidste oplysninger den 29 .3.05 på necs tyske hjemmeside Circon |
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Sendt: 25-Marts-2005 kl. 20:13 |
http://www.micheldeboer.nl/firmware/index.html Bemærk, Der findes en firmware der understøtter Ridisk som RITEK D1 medier. Men jeg vil ligesom de andre anbefale dig at bruge DVDRInfo Pro. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |