|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
knudsendk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() Sendt: 17-November-2007 kl. 10:53 |
Ja jeg har fået investeret i en nas harddisk men mangler nu en medie afspiller, jeg skal bruge en afspiller der kan afspille lyd og film og gernen så mange formater som muligt. er der nogen der har nogle erfaringer med maskiner som de vil dele med mig? eller hørt om nye maskiner der er gode til det her. Jeg har godt læst om popcornhour maskinen, men er lidt i tvivl om om den er for nearded til mig?? Håber nogen kan hjælpe |
|
![]() |
|
klemme ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Hej knudsendk
jeg har i den seneste tid lavet en masse research om netop sådan en maskine. Jeg har foreløbig kigget på disse:
Hvad er dine præferencer? Er der noget sådan en boks absolut skal understøtte? Er dit eneste kriterie at den ikke skal være for nørdet? Klemme ____________________________________ Medeistreamerblog: http://mediestreamere.wordpress.com |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Hej Klemme,
Det ser godt nok interessant ud ![]() Vedr. din signatur, så kan du gøre den klikbar sådan: Min blog Edit=Sorry, det gav selvfølgelig et rigtigt link. Jeg prøver igen: [(fjern dette)URL=http://mediestreamere.wordpress.com]Min blog[/URL] Venligst Søren Redigeret af Breddam - 21-November-2007 kl. 20:58 |
|
![]() |
|
klemme ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Hej Breddam,
tak for tippet. Det vil jeg prøve, og der skal nok komme mere indhold på bloggen i den kommende tid, hvor jeg bl.a. vil gå i dybden med de enkelte streamere. Klemme ___________________ Min blog Redigeret af klemme - 21-November-2007 kl. 21:23 |
|
![]() |
|
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
Jeg er på jagt efter en afspiller også. Jeg vil gerne have en afspiller man kan sætte til TV. (den må også gerne kunne uden, må ikke nødvendigt) Noxon2 villle opfylde min krav hvis den kunne tilsluttes TV'et. Men desværre. Den skal kunne primært kunne følgende:
Der udover må den gerne kunne(ikke must, aner faktisk ikke om den findes):
Hvad ville i 2 orakler vælge...? Prisen er selvfølgelig også af betydning.
Redigeret af Mokuer - 23-November-2007 kl. 12:33 |
|
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |