|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() Sendt: 23-November-2007 kl. 12:39 |
Puhhaaa så er demoen ude - mit fjernsyn syntes det var så flot at jeg næsten ikke kunne slukke det igen!!! Så glad var det for at få noget godt input.
Nøj hvor er det flot - der er enkelte clipping issues hvor manden forsvinder ind i kanten af klippen mens ellers er det godt nok flot som bare fa.... - det er et rent show off når man har gæster - 2 af mine venner troede ikke på det var ingame før de selv så og prøvede at spille. |
|
![]() |
|
frimann85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
Lækkert ! Hvornår forventes udgivelsen?
|
|
![]() |
|
frimann85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
Never mind - tjek link - det er en sikker investering vist ;) : http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?pid=7501008&st yle=games&BAB=B
|
|
![]() |
|
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
Jeg har bestilt spillet. Dog ikke fra det link da jeg ikke er interesseret i at blive opkrævet told o.s.v.
Redigeret af SJ - 24-November-2007 kl. 02:33 |
|
![]() |
|
![]() |
Tolden skulle omkring 130 kr,- og det er ikke hvergang du er nødsaget til at betale told :) |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Af de 5-6 spil jeg har købt igennem Ebay. Er de aldrig blevet snuppet i tolden
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er under grænsen for opkrævning. I følge en nyhedsudsendelse i går, skulle det være muligt i det nye år at kunne indføre for Kr. 3000 fra US, men om det så kun gælder personlig indførsel, eller ligeledes via nethandel fremgik ikke. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
tror kun det er ved personlig indførsel da de 3300 kr er en stigning fra de ca. 1300 kr man i forvejen må indføre for
|
|
![]() |
|
![]() |
Iøvrigt er spillet nævnt alt for fedt :) Prøv demoen, I blir bidt!
|
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Demoen er for kort!!!
Det er et fint mix af Gears Of Wars, Tomb Raider og en storyline der ser ud til at holde vand. Jeg er meget imponeret. |
|
![]() |
|
Jens-Fup ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Jeg er blevet skrevet op til det inde ved game, der sagde de det kom den 5. dec..
![]() |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Jeg må ærligt indrømme at spillet også fangede mig med det samme, men jeg synes nu godt nok at der nærmest mangler et lag teksturer, for at undgå de mange hvide pixels. er der andre, som der også oplever dem.? nu sammen ligner jeg det lidt med COD4, som bare er fantastisk lavet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |