|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
madsri ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-November-2004 Status: Offline Point: 72 |
![]() Sendt: 12-Februar-2005 kl. 09:57 |
Hej Alle Jeg har lige bestilt en JVC DR-MH 20,(købt hos god pris) det er min første HD recorder, jeg er grøn i det her og får den i starten af næste uge og jeg er meget spændt på det/den og nu vil jeg gerne spørge om der er nogle DVD skiver (mærke) som er specielt gode ? Jeg vil også meget gerne høre og de skiver som absolut IKKE kan anbefales ? Jeg har en masse Vidoebånd som skal overspilles til DVD og glæder mig meget til at komme igang og jeg vil også meget gerne høre om andres erfaringer gode som dårlige, måske nogle gode tips, med at overspille videobånd til DVD. Det var en lang smøre, men jeg håber at få en masse gode ord med på vejen, på forhånd tak. MVH. Madsri |
|
![]() |
|
useless 99 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hej Madsri Kun verbatim virker.! MVH Kim |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Madsri Ja, Verbatim dur Det er der sikkert også mange andre billigere mærker som gør, problemet er at det ikke nødvendigvis viser sig lige med det samme. Så hvis det er en samling du vil gemme i flere år, så brug kvalitetsmedier fra starten. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
madsri ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-November-2004 Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Jeg takker for jeres meget enslydende svar, det er rart når "alle" er enige, intet svar er jo også et svar. Madsri |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
Ja, jeg har også hidtil kun brugt Verbatim - med gode resultater og uden nævneværdige problemer.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
![]() |
Og køb dem i tyskland (men det havde du sikkert også tænkt dig - DVD's er alt for dyre i DK til at man kan forsvare "at købe dansk". |
|
mvh
Henrik |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har endnu ikke fået studeret markedet endnu om hvor de er billigst og desværre er mit udlandske og især tysk elendigt. Alle link til billige steder er meget velkommen også de tyske. På forhånd tak Madsri
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Hej madsri,
Det har jævnligt været drøftet herinde - og mange erfaringer er efterhånden samlet i tråden Billige forhandlere af medier? . Ofte behøver du ikke at kunne et ord tysk for at handle syd for grænsen (og priserne bliver for det meste vist i dansk valuta). /Lars Redigeret af laursen |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
Jeg er i dette tilfælde helt enig. Jeg bruger selv primært mediecentralen og billigmedien (hmm, har jeg brugt billigmedien, det kan jeg ikke huske... |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
![]() |
Se reklamen i højre side af forummet. www.disconline.dk. Jeg har aldrig brugt dem eller hørt godt/skidt om dem. De er vist ret nye, men deres hjemmeside er på dansk, priserne i danske kroner og det virker ligeså billigt som de "tyske". Bemærk disconline, ligger også i tyskland (Flensborg), så det er køb fra udlandet. Brug Visa/dankort ved køb i udlandet, så kan du kræve at banken trækker pengene tilbage igen, hvis du bliver snydt. Har nu aldrig hørt om nogen, der decideret er blevet snydt hos de tyske DVD-forhandlere. Se tråden som en anden henviser til længere oppe. |
|
mvh
Henrik |
|
![]() |
|
Keld ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 451 |
![]() |
Hej madsri. Billigmedien, Burnalot, Mediecentralen og Wesellcd er alle på dansk. Tjek dog altid prisen hos alle, den dag du skal bestille. I forgårs var Billigmedien 20,- kr. dyrere end Wesellcd for en spindel med 50 stk DVD-R 8x Verbatim, men i dag er prisen den samme. Med hensyn til CD-R skiver, 48x Verbatim, koster de hos Billigmedien kr. 205,- men kun 144,- hos Wesellcd. Husk også at tjekke prisen for fragt, da nogle er meget dyrere end andre. Wesellcd sender kun pr. efterkrav, men jeg har ikke set nogen her på Recordere give udtryk for, at de var utilfredse eller var blevet snydt, og deres normale leveringstid på lagervarer er to dage fra bestilling til levering sker. Keld
Redigeret af Keld |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg bestiller altid pr. efterkrav - i enkelte tilfælde ved bankoverførsel - og jeg har handlet over nettet så langt væk som i Filippinerne - og jeg er aldrig blevet snydt.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |