the_rieper skrev:
Der er desværre et stort issue med gh3 til ps3! Den tråløse dongle kan enten ikke finde guitaren eller også er der meget lag! Jeg har selv oplevet problemet på egen krop da jeg kom hjem med gh3 idag.. kunne simpelthen ikke connecte!! Efter lidt surfing på nettet fandt jeg ud af at jeg BESTEMT ikke er den eneste med problemet! Synes i DEN grad det er for dårligt at sende et spil på gaden med SÅ store problemer!!!
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3164074
|
Jeg havde også lidt svært ved at får den connected men det er fordi man skal gætte sig lidt frem desværre. Man skal lade være med at starte PS3´eren med en normal controller for så bliver den assignet som nr.1 og det giver problemer. Start maskinen op (med donglen i USB porten) ved tryk på on/off kanppen på PS3´eren og guitaren bliver fundet med det samme og bliver assignet som nr.1 da dine andre controllere er slukket. Efter første gang så kører det da bare!! Ingen problemer med at connecte hér.
Hvis du har problemer med lag (hvilket de fleste med et HDTV har) så skal du blot benytte kalibrerings-featuren under options. Løser lagproblemet hurtigt og nemt.