|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hønse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() Sendt: 22-November-2007 kl. 20:52 |
hvilken kabinet skal man tage og fortrække her: OrigenAE HV5 HTPC Case, OrigenAE (X10, Antec VERIS (Fusion 430 eller et måske et hel andet?
|
|
![]() |
|
Kurt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
Tja hvilke parametre har betydning for dig? Jeg har Antec udgaven og ville købe det samme igen, men jeg har heller aldrig prøvet OrigenAE som jeg ved andre er glade for. Jeg synes fx. at kvalitet/pris for et kabinet med display, PSU osv er bedst for Antec. /Kurt |
|
![]() |
|
hønse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
er der ikke noget med den nye serie fra Antec er ikke så god en serie som den forige, har jeg bare hørt
|
|
![]() |
|
C_Bak ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Zitech har også Origenae HV7, det er efter min mening lidt federe end HV5. faktisk har jeg selv bestilt et igår så venter spændt til imorgen når det forhåbentlig kommer...VFD kan bestilles fra www.specialtech.co.uk til ca. 500,- så blev det alligevel 5´eren, zitech havde ikke HV7 da det kom til stykket. men det andet er også ret lækkert, har lige fået det idag. så mangler bare VFD fra UK, håber det kommer imorgen. Redigeret af C_Bak - 29-November-2007 kl. 22:32 |
|
LG 42PM1MA,Win 7,WHS,Wii
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |