| Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
kbh4
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 721
|
Emne: Wii ergonomi Sendt: 21-November-2007 kl. 10:25 |
Hej alle, Jeg må nok give efter for presset og putte en konsol under juletræet til ungerne i år - jeg har researchet på sagen, og fundet frem til at en Nintendo Wii nok vil vække mest jubel i deres aldersklasse (selvom 'far' gerne vil have en PS3 til fladskærmen)  Men hvordan passer Wii-remoten (Wiimoten) og Nunchuck'en i hånden på en seksårig? Kan han overhovedet betjene den og nå diverse knapper? (måske et dumt spørgsmål, men jeg har aldrig set en Wii på andet end billeder). -Kent
|
 |
wizdk79
Super bruger
Oprettet: 19-August-2007
Point: 479
|
Sendt: 21-November-2007 kl. 10:56 |
Hej
Den passer fint. Min søn på 7 har ingen problemer med den.
|
 |
kbh4
Guld medlem
|
Sendt: 21-November-2007 kl. 11:16 |
wizdk79 skrev:
Den passer fint. Min søn på 7 har ingen problemer med den. |
Super, tak! Er i tilfredse med den? Er der ingen problemer med at det ikke er en "rigtig" PlayStation, ligesom vennerne har? "Betjeningen" er jo lidt 'alternativ'.  -Kent
Redigeret af kbh4 - 21-November-2007 kl. 11:17
|
 |
izebreaker
Bruger
Oprettet: 23-November-2005
Point: 138
|
Sendt: 21-November-2007 kl. 11:36 |
Mange af min 9 årige søns venner ønsker sig en Wii efter at have prøvet den hos os.
De fleste kender jo kun playstation og har ikke hørt meget om nintendo. Men efter at have prøvet den lidt specielle og nytænkende styring er de overbevist.
Vi er meget tilfredse med Wii´en, som står i vores stue og bruges som "family entertainment". Af super gode spil kan nævnes Super Mario Galaxy, Crash Bandicoot, Zelda, Rayman Raving Rabbits m.fl.
Det medfølgende sportsspil "Wiisports" giver også mange gode timers underholdning.
|
 |
Per Røntved
Super bruger
Oprettet: 14-Januar-2004
Point: 426
|
Sendt: 26-November-2007 kl. 14:12 |
|
Hvad koster selve "dimsen" og spillene dertil ??
|
|
Mvh. Per Røntved
Guld medlem
|
Sendt: 26-November-2007 kl. 14:17 |
Per Røntved skrev:
Hvad koster selve "dimsen" og spillene dertil ?? |
Hvis du kigger dig lidt omkring, kan du få konsollen til 1.999,- og de nye spil til 399,-. Hvis ikke du kigger dig omkring, koster konsollen vist omkring 2.199,- og spillene 450,-.  Jeg har lige købt en Wii til børnene i julegave samt et Mario Galaxy spil - og det er bare fedt (vi sidder og spiller om aftenen efter de små er lagt i seng)  -Kent
|
 |
Per Røntved
Super bruger
Oprettet: 14-Januar-2004
Point: 426
|
Sendt: 26-November-2007 kl. 14:51 |
kbh4 skrev:
Per Røntved skrev:
Hvad koster selve "dimsen" og spillene dertil ?? |
Hvis du kigger dig lidt omkring, kan du få konsollen til 1.999,- og de nye spil til 399,-. Hvis ikke du kigger dig omkring, koster konsollen vist omkring 2.199,- og spillene 450,-. 
Jeg har lige købt en Wii til børnene i julegave samt et Mario Galaxy spil - og det er bare fedt (vi sidder og spiller om aftenen efter de små er lagt i seng) 
-Kent
|
Okay ikke helt gratis ..
Men sådan er dét jo 
Ligger spillene på skiver eller hvordan ?
|
|
Mvh. Per Røntved
Bruger
Oprettet: 21-November-2007
Point: 83
|
Sendt: 26-November-2007 kl. 14:54 |
Ja spillene er på alm. disc som dvd'er.
Dog kan den ikke afspille dvd'er.
|
 |
kbh4
Guld medlem
|
Sendt: 26-November-2007 kl. 14:54 |
Per Røntved skrev:
Ligger spillene på skiver eller hvordan ? |
Ja, det er næsten alm. DVD'er (der er vist noget Nintendo kopibeskyttelse på dem, så de kan kun læses på nogle specielle LG DVD-drev - og selvfølgelig konsollen selv)  -Kent
|
 |
kim.t
Guld medlem
Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
|
Sendt: 26-November-2007 kl. 18:20 |
kbh4 skrev:
Jeg har lige købt en Wii til børnene i julegave samt et Mario Galaxy spil - og det er bare fedt (vi sidder og spiller om aftenen efter de små er lagt i seng) 
-Kent
|
Hov hov hov - hvad siger julemanden til det ? Give børn brugte julegaver......
|
|
|
 |
rigo
Guld medlem
Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Point: 763
|
Sendt: 26-November-2007 kl. 19:40 |
|
|
 |
jesper christia
Junior bruger
Oprettet: 24-Februar-2007
Point: 43
|
Sendt: 26-November-2007 kl. 20:16 |
 hej rigo ,ja lyder nok lidt mærkeligt men har set den til1999 kr i ALTA ,yep de har også andet end mad varer.....det er dog et par uger siden men så den i sidste uge i århus....å mon ikke der er en chance for at den befinder sig andre steder...chek evt konsolchips.dk det er jo næsten dags priser.... det er en super ting....også for voksene...god jagt
|
 |