|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sobi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-November-2007 Status: Offline Point: 83 |
![]() Sendt: 23-November-2007 kl. 12:36 |
Hej! Er igang med at samle mig en HTPC, men er lidt usikker på hvilket bundkort jeg skal have: Her er kravene:
Er der nogen der kender et kort der lever op til disse krev, ville være lækkert med et par links også. På forhånd tak for hjælpen :) |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
kender ikke nogen bundkort som kan lave op til det. især det med trådløst net. |
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
http://edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=404176
Den kan klare alt pånær det trådløse netværk Redigeret af hyldig87 - 27-November-2007 kl. 06:19 |
|
![]() |
|
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
Han kommer bare til at vente lang tid, det er først på lager 10-12-2007, jeg venter på det samme Det er med det nye Inter G35, det skulle kunne trække HDDVD/BlueRay i 1080P. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |