|
|
Besvar ![]() |
Side 123 12> |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() Sendt: 12-Januar-2005 kl. 08:11 |
Lad os bare se hvad det kan blive til af interesserede: Fællesindkøb af Sony RDR-HX900 . Jeg vil nok ikke gøre så meget ved det før Pioneer 920 fælleskøbet er ved at være overstået.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Go.wolves ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
lyder helt sikkert interesant - spørgsmålet er om jeg kan vente
|
|
![]() |
|
eskimoen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Jeg er også interesseret i at købe HX900. Mvh, Ole Jeppesen |
|
![]() |
|
Maniac ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Jeg er helt klart interesseret i at købe HX900 - hvis prisen er rigtig
![]() |
|
![]() |
|
pingu ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Jeg er også med, men er også i tvivl om jeg kan vente!! MVH |
|
![]() |
|
Go.wolves ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Hvad er tidshorisonten på et sådant fællesindkøb og hvad kunne man forstille sig prislejet vil være ca ?? |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Jeg er interesseret, forudsat at prisen ikke er for langt over prisen i tyskland pt. ca. 600€ + forsendelse ca. 15-20€. Vil helst handle i en dansk butik (med dansk moms og garanti), men der er grænser :-) Mvh Jesper |
|
![]() |
|
Naim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2004 Status: Offline Point: 425 |
![]() |
Er måske også interesseret. Men prisen skal under 6000.
|
|
![]() |
|
![]() |
Kan vi få en kommentar fra Thorvald - eller har du travlt med Pio indkøbet ??
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
Tjaaaaaa....... |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Var det ikke meget oplysende?? Nå, ikke... Jamen så vil jeg da hermed opfordre alle interesserede forhandlere til at sende en god pris til thorvald@recordere.dk . Og da forhandlerne ikke nødvendigvis læser dette bliver jeg vel nødt til, at skrive lidt rundt - men min computer hjemme er i stykker og jeg gider ikke sidde her på arbejdet hele aftenen (jeg er også sulten nu) - jeg sidder bare og venter på, at få noget printet ud (det tager åbenbart lang tid at printe 150 MB...). |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Eller send mig en PB, da det ikke er sikkert at jeg kan læse min recorder.dk mails. |
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |