recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa har lanceret Zaptor...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStofa har lanceret Zaptor...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jessgade Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-November-2006
Status: Offline
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa har lanceret Zaptor...
    Sendt: 26-November-2007 kl. 14:03

Har gået og overvejet et FloppyDTV til min MediePC ... men det ser jo ud til det vil være en dårligere ide nu...

(http://www.stofa.dk)

Zaptor dimsen skal man bla. tilsyneladende bruge til sammensætte tv pakker -hvis man har lyst til dette. Den mulighed har man jo så sikkert ikke hvis man anvender floppyDTV ...

hmm...

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 14:22

Jeg synes det er problematisk at lade een boks styring dine tv pakker. Det giver monopol ligende tilstande, og udelukker dermed muligheden for bedre produkter. Noget som udbyderne ikke bør være interesseret i.

Til top
Delphi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Januar-2006
Sted: Denmark
Point: 438
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2007 kl. 17:11

Der er åbenbart ikke noget, der hedder StofaXtra og det digitale spejl mere. På en eller anden måde må det jo fortsætte af hensyn til nuværende kunder med fx den officielle Samsung box.

Det er dog stadig Irdeto kryptering, så Floppy/FireDTV kan fortsat bruges, i hvert fald kører mine OK.

Der står så vidt jeg kan se ikke noget om, hvordan kunder med den officielle Samsung dekoder skal forholde sig.

Det der svarer til det digitale spejl koster kr 375 pr år og ekstra abonnementer kr 99 pr år. En markant prisnedsættelse!

...så hvad nu?

DVBViewer og DVBViewer Media Server.
Xepg og XgrabDMS download: a123.dk
Til top
BeLLe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2006
Point: 302
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2007 kl. 23:07
Det er vel 'bare' at finde ud af hvordan det her system virker og hvilken slags signal/kodning der sendes ud.

Hvis det kan modtages via en set top boks kan det også modtages af en computer, det er hvordan der er spørgsmålet.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu