|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Rulle ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
![]() Sendt: 27-November-2007 kl. 17:57 |
|
Hey. Skal have koblet en PS2 til en projektor via S-VHS, hvordan gør jeg lige det? Jeg har ikke haft en PS2 før, men de stik der er med er video, og 2 gange audio (Altså composite video ikke?) og der sidder så en konverter på til scart. Redigeret af Rulle - 06-December-2007 kl. 14:18 |
||
/Martin
|
||
![]() |
||
Christian Otte ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 182 |
![]() |
|
Nej, brug S-VHS til PS2'en - composit giver helt klart det værst mulige billede. |
||
![]() |
||
Rulle ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
![]() |
|
Ok, var bare lidt i tvivl om PS2 havde den mulighed. Men der er selvfølgelig convertere. |
||
/Martin
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Næste problem, hvordan gør jeg så lige det? Kan jeg få en udgang fra PS2'en til S-VHS? Som den er nu er det jo composite (Audio l+r og video) |
||
/Martin
|
||
![]() |
||
neo72 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
|
Jeg vil tro du kan bruge denne her http://av-connection.com/?PNo=06-051&ML1=1&ML2=69&am p;ML3=213&ML4=54 06-051: S-Video til composite konv. kabel, guldbelagt (S-Video 4 pol. han -> Phono hun), 1 stk
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja den faldt jeg også selv over. Men Christian Otte skrev jo SHVS ville være bedre, men det giver vel ingenting når man alligevel opkonverterer fra composit gør det? Det var mere om man kunne gøre det på en anden måde eller der kun findes composit på en PS2? |
||
/Martin
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10478 |
![]() |
|
Hvis ikke PS2 har S-video ud bliver billedkvaliteten ikke bedre med en adapter. Så hellere tilslut direkte med composite. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja lige præcis.. Hmm så står jeg med 10 meter s-video kabel i overskud Medmindre man kan få sådan en: http://av-connection.com/?PGr=1620&ML1=1&ML2=7&M L3=35&ML4=82 bare med s-video? |
||
/Martin
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10478 |
![]() |
|
Det kan man, men det hjælper heller ikke. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok. Ved du hvor? Jeg har nemlig s-video kablet liggende og har egentlig trukket det i kabelskjuler, så bruger bare det.
|
||
/Martin
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |