|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
coijn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 27-November-2007 kl. 08:10 |
hej, Jeg bestiller snart en squeezebox til at så i køkkenet, men hvilke højtaler ved jeg ikke endnu. regner med at det skal være aktive pc-højtaler i en god kvalitet. Det skal være uden sub. gerne "alt i en" altså en højtaler en stereo lyd, men 2 er også okay, pris max 1000kr. Nogle foreslag? Tom |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Du bør være opmærksom på, at Squeezeboxen ikke har speaker-out, så du bliver nød til at benytte phono-out. Det er således et krav, at dine højttalere er aktive, f.eks. nogle pc-højttalere, som du selv nævner.
|
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
meltofte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Du skulle tage at kigge/lytte på Creative GigaWorks T20. De kan fås til omkring 700kr for et sæt, fx her. Jeg har haft mine i et års tid og har været meget glad for dem. Forbløffende god lyd til en billig penge. |
|
![]() |
|
ildocteur ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-September-2005 Status: Offline Point: 217 |
![]() |
Jeg går i samme overvejelser. En af de egenskaber jeg meget gerne vil have hos mine højtalere er at de skal have indbygget strømforsyning. Jeg er vrkelig træt at have apparater stående som enten har en trafo indbygget i 230v stikket eller en af de der store bobler på 230v ledningen. Hvordan er det med den nævnte Creative model ? ildoc
|
|
![]() |
|
meltofte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
T20 har ekstern strømforsyning, og ja, det ER irriterende, for den er stor og tung. På den anden side er det nok ikke en dårlig ide at få strømforsyningen væk fra forstærkerkredsløbene.
|
|
![]() |
|
j_mil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() |
Eltax har faktisk nogle aktive højtalere, der lyder ganske godt. http://www.eltax.com/eltax/documents/1009_flyer1.pdf //jm Redigeret af j_mil - 27-November-2007 kl. 19:40 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |