|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Zeuss ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 27-November-2007 kl. 22:47 |
Hej,
Jeg har nu haft min squeezebox i 1½ år og WAF er så høj, at hun nu vil have en til køkkenet. Men hvor finder jeg en lille forstærker (digital?), som helst skal kunne tænde automatisk, når der er signal? Højttalerne har vi, så jeg kan ikke bruge forslag til aktive højttalere. /Z. Redigeret af Zeuss - 27-November-2007 kl. 22:49 |
|
![]() |
|
@lex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
Jeg bruger eAR 202 Ref (digital ICE Power) til kr. 3.349,- til min SB3 i køkkenet kombineret med Anthony Gallo A'Diva højttalere, der senere skal indbygges i loftet og suppleres med en sub. Setup med høj WAF og knaldhamrende ren og klar lyd. Med venlig hilsen Alex Jørgensen |
|
![]() |
|
lighanen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Jeg bruger en sonic t-amp. Den er på størrelse med en stor tændstikæske og kan skjules helt, hvis den står bag squeezeboxen.
Den kan fåes for ca. 500kr. i sverige... Mvh Redigeret af lighanen - 28-November-2007 kl. 15:28 |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Sikken en anmeldelse af den Sonic T-amp
![]() Den skulle man måske se lidt nærmere på! Jeg kan se på deres hjemmeside, at der er kommet flere muligheder ![]() (Hvis den så er lige så god...) Venligst Søren |
|
![]() |
|
Zeuss ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Wow! Her tror jeg vi har løsningen! Andre bud der slår denne? /Z. |
|
![]() |
|
lighanen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Er der nogen der kan sige mig om det er muligt at supplere en squeezebox/Sonic T-amp med en sub? |
|
![]() |
|
ildocteur ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-September-2005 Status: Offline Point: 217 |
![]() |
Hvor i Sverige kan man købe den der Sonic AMP ?`
ildoc
Redigeret af ildocteur - 29-November-2007 kl. 12:57 |
|
![]() |
|
![]() |
Den kan købes her: www.t-amp.se Ser lige at der er kommet en ny version, "Sonic T-amp Gen II" Mvh Jeppe |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Det kan du hér: Immortal Audio HBBengtsforsv. 3
|
|
![]() |
|
DAPP ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Du kan også bruge aktive højtalere, evt. indbygge forstærkeren selv.
EDIT: Ahhh, så lige du skrev "så jeg kan ikke bruge forslag til aktive højttalere." sorry..... ignore plz. :) /FAF Redigeret af DAPP - 29-November-2007 kl. 14:12 |
|
![]() |
|
Deck@rd ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Har lige set en reference til T-amp 2 i GEAR Online. T-amp 2 kan fås hos "Think Geek":
http://gear.comon.dk/index.php/news/show/id=14777 |
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
hvor store er udgangs effekten, de 15W som bliver nævnt, er det noget som kan spille et rum op? ved godt han snakker om et køkken men hvis man skulle bruge det til en stue?? ideen er godt nemlig..............! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |