|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lolianzo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() Sendt: 28-November-2007 kl. 03:53 |
Hej allesammen Jeg har købt et lille medie center fra HP, dog er det uden TV-tuner og der er ikke rigtig flere slots at tage af i pc'en. Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med USB-Tv-tunere? Hvis der er nogen der har gode erfaringer med det, må i meget gerne give et link til hvor i har købt det og prisen Takker mange gange på forhånd Hilsen Casper Lorentzen |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Hvis det er analog TV vi taler om kan jeg varmt anbefale denne: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=180970 Jeg tror ikke der findes noget alternativ der kan matche kvaliteten. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Lolianzo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Ser godt ud, men syntes godt nok at 1100-1200 kr er en del. Nogen der kan anbefale andre modeler?
![]() |
|
![]() |
|
stepbystep ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
jeg kunne også gerne bruge en anbefaling et produkt andre har gode erfaringer med. usb tuner dvb t gerne c men ikke et krav :) Kører vista mediacenter.
-Allan |
|
![]() |
|
![]() |
Samme her
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
bump...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |