|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kumpel2000 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 128 |
![]() Sendt: 17-Februar-2005 kl. 19:58 |
Hej Er der nogen der kender en god og billig fjernbetjening som kan programmes, jeg mener kan lærer fra en anden fjernbetjening. Jeg skal bruge den til min eksterne tuner. Kumpel2000 Redigeret af kumpel2000 |
|
![]() |
|
Scherer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Hvor billigt?
Har selv denne http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/tilbehoer/fjernbetje ning/detail/NAD_HTR2_fjernbetjening.htm?id=1906 Den virker rigtig fint, den "sluger" dog meget batteri medmindre man slukker for baggrundsbelysningen. Den har en "learn" funktion, osm virker upåklageligt. MVH Scherer |
|
![]() |
|
kumpel2000 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 128 |
![]() |
Hej Scherer Jeg så gerne at den var billigere. Kumpel2000 |
|
![]() |
|
Scherer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
OK... |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() |
Jeg kan varmt anbefale One For All´s produkter. Deres fjernbetjeninger fås i mange udførelser og prisklasser. De fleste af dem har lærefunktion, nogle af dem kan endog opdateres via et lydsignal fra telefon eller internet. Flemming |
|
![]() |
|
![]() |
Hvor kan de købes ? Kumpel2000 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() |
Har set dem både hos EXpert, Elgiganten, Bilka og Electric City, men de fås også mange, mange andre steder. Søg eventuelt efter One For All. De forskellige modeller kan ses inde på One For All´s hjemmeside http://www.oneforall-int.com/comfiles/flashnew.html Flemming |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |