|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jakobscafe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 30-November-2007 kl. 11:47 |
...den ideelle streamer skulle der stå... Men altså: Findes der en streamer som (i alt sin enkelthed): Jeg har kigget lidt på Dlink DSM-510 og Kiss 1600, men begge dele kræver et stykke software installeret på min PC, som derfor også skal stå tændt for at det virker. og gerne sådan at børnene også kan få en på værelset, altså flere i huset som (måske) ser (forskellige) film på samme tid. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
Tja vil mene at mit Steamer (appletv) kan opfylde kravene. Kræver dog muligvis et mindre hack.
Der findes sandsynligvis andre billigere alternativer, så held og lykke med jagten. |
|
![]() |
|
lighanen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Læs tråden om Popcorn Hour NMT A-100 . Jeg har lige forudbestildt en - koste ca. 1200kr. inkl forsendelse. Mvh |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
TViX - er dog ved at være lidt dyr hvis man sammenligner med Popcorn - find en brugt.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
BladeDK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() |
Hvis du skal bruge den i år, kan du godt glemme alt om popcorn maskinen, den er totalt udsolgt.
Men hvis du kan undvære HDMI, så er pinnacles showcenter 200 også et godt bud, til ca 1200-1300kr. Jeg er dog ikke helt sikker på den kan læse fra windows shares, hvis det er det du vil have. Redigeret af BladeDK - 30-November-2007 kl. 16:54 |
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Jamen det er da en Ziova Clearstream CS-505 du har brug for. Efter at der er kommet styr på firmwaren, virker den rigtig godt, og lever op til dine krav. den kan købes her: http://www.streamtech.dk/netvaerksafspillere-video-36/ m.v.h. Redigeret af sommelle - 30-November-2007 kl. 17:16 |
|
![]() |
|
klemme ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Jeg kan varmt anbefale Rapsody N35. Den opfylder fuldt ud dine krav. Det eneste er at den har DVI i stedet for HDMI, men det kan snildt ordnes med et konverterstik.
Det er bare en fantastisk maskine. Ingen blæsere, virker fint uden HD, streamer fra alt: netværksharddiske og NAS, usb harddsiske samt delte mapper på pcer på netværket uden begrænsninger! Klemme |
|
![]() |
|
jakobscafe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
D'herrer. Tak for de mange input. Udover farvestrålende brochurer (eller pdf filer) som lovpriser diverse produkter, er det nu altid rart at få et bidrag fra nogen som rent faktisk har prøvet produktet. Så tak for de mange input! |
|
![]() |
|
sbjdk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Hej Jeg har kigget lidt på denne og umiddelbart ser den også ud til at være det jeg leder efter. Er det korrekt at den kan afspille fx. en Xvid direkte fra min NAS (Synology DS106J) eller skal den have filmen serveret af en uPnP (som godt nok også findes på NAS'en)? Købte du denne eller fandt du en bedre/anden? Venlig hilsen Søren
|
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Jeg har haft den i over et halvt år Den afspiller Divx, musik, DVD (iso-filer), billeder og sikkert også andet fra en NAS gennem et helt almindelige share. Den behøver ikke uPnP eller nogen software installeret. HUSK at installerer den nyeste firmware på den, med den firmware jeg fik den med i maj måned, var den uanvendelig. m.v.h. |
|
![]() |
|
sbjdk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Det lyder rigtig fedt. Jeg bestiller med det samme :-) |
|
![]() |
|
![]() |
Til marts kommer der en CS-615, men mulighed for at afspille HD materiale, og HDD, så..........Men sådan bliver det jo ved m.v.h. Redigeret af sommelle - 27-December-2007 kl. 22:15 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |