|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Caseman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() Sendt: 01-December-2007 kl. 14:26 |
Hej, Jeg er nu kommet der til at itunes og min airport ikke er nok - jeg har brug for noget bedre og noget hvor jeg ikke behøver at have min computer kørende for at høre musik og derfor er valget faldet på sonos. Men her i 11. time er jeg kommet til at tænke på at nu hvor jeg har lagt alle mine cd'ere (600 stk) over i itunes på nuværende tidspunkt og bedt itunes styre sorteringen. Hvordan går det så lige når jeg køber mig en sonos ??? skal jeg så til først manuelt at flytte rundt på plader/numre eller ??? Ja det er sidste spørgsmål inden turen går til hifiklubben. Mvh |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Det behøver du ikke at være bange for! Dine plader er lagt i en mappestruktur, så de vil under alle omstændigheder kunne importeres derfra. Det skulle da ikke undre mig, at du også kan benytte Album Art eller andet, som er knyttet til din musik.
Hvis du ikke har album art, så skal du hente Media Monkey, som kan trawle hele din musiksamling igennem og samle pladeomslag frem fra nettet ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
Caseman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
ok - tænkte nok at tags på filerne var nok, men blev bare lidt forpustet hvis jeg investerede og fandt ud af at der skulle bruges meget tid til at få styr på det hele - således jeg igen havde en velfungerende musiksamling. /Henrik |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |