Jeg havde lignende problemer, da jeg astte min onkyo op for nylig. Først og fremmest skal du lige sørge for at der er forbindelse mellem TV og receiver - så du får receiverens menuer op på dit TV.
Derefter skal du sikre dig, at Receiver er tændt (og sat på den rigtige indgang ift. computer) når du tænder computeren. Jeg plejer at få problemer, hvis Onkyo'en ikke er tændt, når jeg tænder min computer. Derefter skal du sætte Onkyo'en som ekstra skærm på din computer - husk du skal bruge dualview, da clone ikke virker med HDMI (det gør den i hvert fald ikke for mig).
Det kan være der er sne på skærmen, når forbindelsen er der, men det kan fjernes (så der kommer signal mellem computer og TV) ved at gå ind i setup på receiver og derefter gå tilbage - altså trykke på "setup" knappen på remoten, og derefter trykke på "return" knappen.
Du skal også huske at sætte HDMI-indgangen på din receiver, og HDMI pass through til on (den hedder noget andet en pass through, men der er vist nok kun en HDMI funktion man kan sætte til 'on')