|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
![]() Sendt: 30-November-2007 kl. 23:20 |
|
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Kabel!
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
lasped ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
|
Godt forklarende svar der MCenterFreak.. For lige at uddybe det lidt så er det en digital tuner til kabel tv nettet DVB-C. Yousee CAM Link |
||
![]() |
||
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() |
|
Håber jeg sgu ikke da jeg har købt det. Har lige sendt en mail til deres support for at få det af-/bekræftet. Hvis ikke det følger så bliver det jo dyrer end en retail udgave til 1479kr. eller et FloppyDTV til 1299!!!!!
|
||
![]() |
||
lasped ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
|
Jeg gik bare ud fra overskriften Digital Everywhere FireDTV-C, tv-tuner, Extern, no/CA modul, Firewire -Demo Redigeret af lasped - 05-December-2007 kl. 12:03 |
||
![]() |
||
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() |
|
Jeps kan jeg også se på min ordrebekræftelse nu jeg kigger efter!! Håber på et hurtigt svar fra deres support.
|
||
![]() |
||
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() |
|
Der er heller ingen CAM kort med i retail udgaven...digital everywhere aner jo ikke om du skal have en yousee eller zaptor kort!!! |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
Der sælges pakker med floppyDTV med viaccess cam på edbpriser. så det kan godt være det ikke er i komplets pakke, men der findes pakker med CAm i |
||
![]() |
||
EvilDoctor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
|
Selvfølgelig gør der det. Den som p.t. koster 1360 er netop med kort (http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=163320) Ellers koster den kun 995 lige nu! |
||
![]() |
||
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
![]() |
|
det er sq billigt... for få mdr siden kostede fireDTV ca. 14-1500,- uden CAM. (som øvrigt kan erhverves for ca. 500,-)
Hvis man havde TDC skulle man jo næsten have sådan én :-) |
||
![]() |
||
EvilDoctor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
|
Jeps! Jeg har netop bestilt HW til min HTPC. Det eneste jeg mangler er optiske HD-drev og TV-kort, og jeg skal afgjort have FloppyDTV og digitalt signal når jeg når så langt |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
Du skal så være opmærksom på at det til 995 er et DVB-S.. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |