recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan kanalrækkefølge i VISTA MCE gemmes. ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan kanalrækkefølge i VISTA MCE gemmes. ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
leiped Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Emne: Kan kanalrækkefølge i VISTA MCE gemmes. ?
    Sendt: 06-December-2007 kl. 23:22

Er der nogen der ved hvordan man gemmer kanal rækkefølgen i VISTA MCE. ?

Jeg kan simpelt hen ikke forstå hvordan Microsoft kan designe en så ringe brugerflade at man ikke kan gemme konfigurationen ved et enkelt klik - eller bare i det mindste let kan finde MCE konfigurations indstillingerne i VISTA strukturen.. .

Dertil kommer at man jo forinden har brugt 1 time på bare at flytte kanalerne rundt fordi man ex ikke bare kan tildele dem et nr. i rækkefølgen eller trække dem hen til en placering..
Undskyld mig sproget men hvad f..... er det for en programør-idiot der har tænkt : jeps , PC brugeren skal bruge et musseklik hver gang han vil flytte en kanal et trin op eller ned i rækken af de 250 andre kanaler der også skal flyttes.... ?
Simple TV programmer kan finde ud af det hvorfor kan en højt betalt Microsoft programmør så ikke. ?

Nå men tilbage til spørgsmålet : Oplysningerne om kanal rækkefølgen må jo ligge et sted i Vista strukturen spørgsmåler et blot hvor.. nogen det er faldet over det .. ?

tak
/lp

Til top
lasped Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-November-2006
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2007 kl. 13:09

Følger lige spændt med her.

Kan man evt. lave sin egen reg fil med lige nøjagtig de kanaler man vil have.

Jeg ser måske 13 kanaler og med min firedtv finder den jo alt (250 kanaler) Så hvis man kunne lave en reg fil med frekvenserne på de kanaler man bruger ville det jo være 100 gange nemmere.

Redigeret af lasped - 07-December-2007 kl. 13:12
Til top
Langmack Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2006
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2007 kl. 16:18
http://mobilewares.spaces.live.com/blog/cns!78533A1A2E078194 !213.entry

Jeg har ikke selv prøvet programmet, men hvis der er nogle der har, vil feedback være fantastisk :)
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage
Beoremote One
Til top
leiped Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Marts-2005
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2007 kl. 12:43

Tak for programmet. Har prøvet det men kan ikke umiddelbart få det til at fungere efter hensigten da jeg ikke kan få programmet til ex. at tilbageføre en kanal rækkefølge til en tidligere gemt konfiguration.

Måske har andre fået det til at fungere. ?
Min MCE har dog også af og til sit eget liv da den efter en genstart ex. selv kan have tilføjet eller slettet en kanal der ikke var/var der før.
Har andre også oplevet det. ?

/lp

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu