|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
leiped ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() Sendt: 06-December-2007 kl. 23:22 |
Er der nogen der ved hvordan man gemmer kanal rækkefølgen i VISTA MCE. ? Jeg kan simpelt hen ikke forstå hvordan Microsoft kan designe en så ringe brugerflade at man ikke kan gemme konfigurationen ved et enkelt klik - eller bare i det mindste let kan finde MCE konfigurations indstillingerne i VISTA strukturen.. . Dertil kommer at man jo forinden har brugt 1 time på bare at flytte kanalerne rundt fordi man ex ikke bare kan tildele dem et nr. i rækkefølgen eller trække dem hen til en placering.. Nå men tilbage til spørgsmålet : Oplysningerne om kanal rækkefølgen må jo ligge et sted i Vista strukturen spørgsmåler et blot hvor.. nogen det er faldet over det .. ? tak
|
|
![]() |
|
lasped ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
Følger lige spændt med her. Kan man evt. lave sin egen reg fil med lige nøjagtig de kanaler man vil have. Jeg ser måske 13 kanaler og med min firedtv finder den jo alt (250 kanaler) Så hvis man kunne lave en reg fil med frekvenserne på de kanaler man bruger ville det jo være 100 gange nemmere. Redigeret af lasped - 07-December-2007 kl. 13:12 |
|
![]() |
|
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
http://mobilewares.spaces.live.com/blog/cns!78533A1A2E078194 !213.entry
Jeg har ikke selv prøvet programmet, men hvis der er nogle der har, vil feedback være fantastisk :) |
|
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
|
![]() |
|
leiped ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Tak for programmet. Har prøvet det men kan ikke umiddelbart få det til at fungere efter hensigten da jeg ikke kan få programmet til ex. at tilbageføre en kanal rækkefølge til en tidligere gemt konfiguration. Måske har andre fået det til at fungere. ? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |