recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tv tuner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettv tuner

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jydenleif Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-November-2007
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: tv tuner
    Sendt: 07-December-2007 kl. 19:07
hej
er der nogen der har erfaringer eller hørt noget om dette tv tuner.?
se link
http://www.digitalrise.biz/pro... #

og kand det bruges til tdc kabel tv?

mvh leif
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2007 kl. 19:18

Som det jo fremgår, så er der kabeltuner i, og ligeledes, som jo kræves til Kabel, er der CA modul slot. Det er bare ikke oplyst hvilken TV standard kortet bruger.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2007 kl. 19:35

Er det en PAL Tuner, så skulle det være OK.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2007 kl. 20:06

Oprindeligt skrevet af jydenleif jydenleif skrev:

hej
er der nogen der har erfaringer eller hørt noget om dette tv tuner.?
se link
http://www.digitalrise.biz/pro... #

og kand det bruges til tdc kabel tv?

mvh leif

der står ikke noget om Win MCE, så hvis det er det program du har planer om at bruge det sammen med, ville jeg lige spørge producenten først om det virker... der skal jo bruges nogen specielle drivere før det virker, ligesom dem floppyDTV folkende har lavet til deres DVB-C tuner.

Det ligner meget et andet DVB-Ctuner kort der har været fremme, det hed twinhan, og det virkede vist ikke ordenligt under Win MCE, det er derfor jeg siger det.

Redigeret af Pizzabager - 07-December-2007 kl. 20:07
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2007 kl. 23:46
til pizzabager

ja jeg tror du har ret i at det er det samme. de floppydtv er nok bedst, men  det koster mange penge når man skal bruge to af dem!

tak for hjælpen
mvh jydenleif
Til top
Mlarsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-August-2005
Sted: Denmark
Point: 215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2007 kl. 13:11
Jeg fandt en side hvor der stod at Digitalrise og Twinhan kortet er ens, og så vidt jeg ved så er Twinhan kortet ikke lige til at få til at køre i Vista MCE...
Til top
Redaktionen
Redaktionen

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2007 kl. 16:34

Oprindeligt skrevet af jydenleif jydenleif skrev:

til pizzabager

ja jeg tror du har ret i at det er det samme. de floppydtv er nok bedst, men  det koster mange penge når man skal bruge to af dem!

tak for hjælpen
mvh jydenleif

floppyDTV er faldet lidt, her er det med viaccess cam til 1360, så mangler du dog stadig 2 stk TDC kort,

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=163320

Redigeret af Pizzabager - 08-December-2007 kl. 16:36
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2007 kl. 18:53
tak for informationen. men jeg bliver dog forvirret. for hvis man kigger på edbpriser står der det er en dvb-c tuner, men hvis man ser på pcnetto, står der det er en dvb-t tuner.

kun på mm vision står der at det er en dvb-c tuner, og der koster den over 1800kr. hvad skal man regne med?

mvh leif
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Juli-2005
Point: 2891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2007 kl. 19:42

Ser man på de andre, der også  DVB-T modul..
Det kan man også bruge et CAM-modul til...

Der er det svenskerne bruger...

Men det kan pt. ikke bruges til noget i Danmark, udover at modtage de 3 ukodet DVB-t kanaler...

DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
Redaktionen
Redaktionen

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2007 kl. 22:44

Hmm lyder mystisk, hvorfor skulle de sælge en pakke med et DVB-T kort og Viaccess cam, det giver ingen mening, mon ikke det er DVB-C, også de har skrevet forkert, midt data, pcnetto, og den sidste er jo alle den samme ejer og samme lager, MM vision er sin egen.

Jeg ville kontakte dem og hører om det er en fejl, det vil jeg næsten tro det er.

Til top
runner123 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Maj-2006
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2007 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

Hmm lyder mystisk, hvorfor skulle de sælge en pakke med et DVB-T kort og Viaccess cam, det giver ingen mening, mon ikke det er DVB-C, også de har skrevet forkert, midt data, pcnetto, og den sidste er jo alle den samme ejer og samme lager, MM vision er sin egen.

Jeg ville kontakte dem og hører om det er en fejl, det vil jeg næsten tro det er.

Jeg har kontaktet PC-netto idag og talt med deres salgsafd. De har KUN Floppydtv DVB-T. Så det er IKKE en skrivefejl...

Til top
Redaktionen
Redaktionen

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2007 kl. 15:00
Oprindeligt skrevet af runner123 runner123 skrev:

Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

Jeg har kontaktet PC-netto idag og talt med deres salgsafd. De har KUN Floppydtv DVB-T. Så det er IKKE en skrivefejl...

LOL spurgte du dem så hvorfor de solgte et ubrugeligt Viaccess cam med så? det kan PT kun bruges med DVB-C...

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu