|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mlun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() Sendt: 07-December-2007 kl. 13:57 |
Jeg har netop investeret i dette lækre tastatur så jeg kan surfe fra PS3'en, men jeg spekulerer på om man kan emulere special-tasterne fra PS3 controlleren!
Har ikke kunnet finde noget om emnet. |
|
![]() |
|
710B ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-April-2006 Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Ikke den store hjælp til dit ny indkøbte keyboard, men du skulle måske have overvejet Logitech´s Cordless MediaBoard Pro specielt til PS3. Bluetooth, X, O, firkant og trekant. http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/playstation_3/devic es/3616&cl=dk,da
|
|
![]() |
|
JBay ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Jeg har os et DiNovo, men er ikke sikker på det er muligt? |
|
![]() |
|
mlun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
Har fundet ud af de fleste:
Grøn trekant: F1 Start (som jo fremkalder boksen så man kan taste url'er): F4 X: Enter Rød cirkel: Esc Men den hårde nød at knække bliver nok tænd/sluk knappen til PS3-systemet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |