|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
LeRoi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() Sendt: 08-December-2007 kl. 19:10 |
Jeg har prøvet og spille en film jeg har på min harddisk på et vista mce. men det funger ikke, så har jeg prøvet My movie men det er da noget hø, kan man ikke bare afspille som på XP ??
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Kan du definere, hvad du mener med hø?
|
|
![]() |
|
LeRoi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() |
i XP mce kan man afspille dvd fra harddisk, det kan jeg ikke se hvordan man gør i Vista
|
|
![]() |
|
![]() |
grunden er jeg har fået et Idea 520 med BD og det køre Vista og jeg har 10 film som mine børn tit ser. Men i Vista kan jeg ikke få den til at vise de film?!?
øvøv! |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Prøv at læse 4. indlæg i den her tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28767& PN=11
|
|
![]() |
|
![]() |
Sorry, der skulle have stået... fra 4. indlæg.
|
|
![]() |
|
![]() |
TAK for hjælpen, det var liiiige jeg søger! Det er super fedt og få hjælp så hurtigt :-)
God jul! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |