|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cj2003 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 22-Oktober-2007 kl. 16:56 |
Hejsa,
jeg så Rabatten på DR1 ( http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2007/1018101142.htm) og er blevet meget fascineret af muligheden af at have en TerraTec NOXON (IRadio) og at kunne streame til den fra en netværksharddisk. I udsendelsen viste de en Maxtor Shared Storage II, men nævnte ikke om den ville virke sammen med TerraTec'en. Jeg har nu søgt og ledt uden at finde et helt klart svar og må ty til jer for hjælp før jeg går ud og shopper løs! Vil jeg kunne sidde og lytte til al min dejlige musik med TerraTec NOXON (IRadio) fra en Maxtor Shared Storage II?? På forhånd tak Christian |
|
![]() |
|
j_mil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() |
Ja, Noxon Iradio og Noxon II fungerer sammen Maxtoren. Ofte vælger man at skifte den Upnp media server Maxtoren er født med ud med Twonkymedia da den er mere velfungernde og kan mere. Dette er ikke særlig besværlig, proceduren er beskrevet i et tidligere indlæg. (NAS - bedste køb? ) // jm Redigeret af j_mil - 22-Oktober-2007 kl. 21:05 |
|
![]() |
|
cj2003 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Sådan, så er den installeret og virker fint! Jeg brugte teleplus' beskrivelse og har nu Twonky til at køre på MSS2 - og så streamer den lystigt til både min Xbox360 og iRadio'en. Dejligt - også selvom installationen drillede noget. Tak for hjælpen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |