recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TerraTec NOXON (IRadio) med MSS II
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTerraTec NOXON (IRadio) med MSS II

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cj2003 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: TerraTec NOXON (IRadio) med MSS II
    Sendt: 22-Oktober-2007 kl. 16:56
Hejsa,

jeg så Rabatten på DR1 ( http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2007/1018101142.htm) og er blevet meget fascineret af muligheden af at have en TerraTec NOXON (IRadio) og at kunne streame til den fra en netværksharddisk.

I udsendelsen viste de en Maxtor Shared Storage II, men nævnte ikke om den ville virke sammen med TerraTec'en.

Jeg har nu søgt og ledt uden at finde et helt klart svar og må ty til jer for hjælp før jeg går ud og shopper løs!

Vil jeg kunne sidde og lytte til al min dejlige musik med
TerraTec NOXON (IRadio) fra en Maxtor Shared Storage II??

På forhånd tak
Christian
Til top
j_mil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 184
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2007 kl. 21:01

Ja, Noxon Iradio og Noxon II fungerer sammen Maxtoren. Ofte vælger man at skifte den Upnp media server Maxtoren er født med ud med Twonkymedia da den er mere velfungernde og kan mere. Dette er ikke særlig besværlig, proceduren er beskrevet i et tidligere indlæg. (NAS - bedste køb? )

// jm  

Redigeret af j_mil - 22-Oktober-2007 kl. 21:05
Til top
cj2003 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Oktober-2007
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2007 kl. 19:42

Sådan, så er den installeret og virker fint!

Jeg brugte teleplus' beskrivelse og har nu Twonky til at køre på MSS2 - og så streamer den lystigt til både min Xbox360 og iRadio'en.

Dejligt - også selvom installationen drillede noget. Tak for hjælpen.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu