|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ramses2 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-December-2007 Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 09-December-2007 kl. 22:30 |
Hej Jeg ville høre om der er nogen der har købt MC600 fra mm-vision Jeg vil gerne høre om der er nogen der har nogle erfaringer med denne model:
Håber nogen kan hjælpe. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja hvis man har 16.000 der bare ligger og klør i lommen, så køb! Jeg synes prisen er for HØJ
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Ramses2 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-December-2007 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Ja jeg er med på det er mange penge - men jeg er ret hooked på ideen om EN boks i stuen. Når man nu også kan få forstærker i samme enhed.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Jeg har set og hørt eHomeVision's maskine og forstærkeren er faktisk rigtig god. Den spiller godt og kan godt afsløre om dine musikfiler er lossless eller komprimeret. Det eneste minus ved den maskine er at du ikke kan tilslutte eksternt udstyr som en Xbox 360 og få surround lyd ud igennem forstærkeren. Men ideen om det hele indbygget i samme kabinet er rigtig god, men mangler lige det sidste... |
|
![]() |
|
![]() |
Er det en general fejl eller er det et spørgsmål om drivere? Er der nogen der ved om der ligger en test på en MC600? Er der nogen der kender en HTPC der har samme enskaber som en MC600? Og sidst men ikke mindst |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Søg og du skal finde. Der ligger faktisk en anmelde lige for dine fødder http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=949&zoneid=1
|
|
![]() |
|
![]() |
Nice Takker
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |