|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vicks ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() Sendt: 10-December-2007 kl. 15:37 |
Hej Jeg kunne godt bruge lidt hjælp.... Jeg har netop købt et Amitech HomeCenter Living 436 og forsøger at få det til at spillesammen med mit Samsung tv LE40M71B. Jeg har lidt problem med at få billedkvalitet til at være fornuftigt Jeg har læst i Samsung manualen at jeg ikke kan bruge HDMI indgangen men skal bruge VGA. Jeg har købt et kvalitetskabel fra AV connection, så den side af sagen burde være ok. Ifølge samsung manualen skal jeg vælge 1360 x 768 @ 60Hz men i medie centeret har jeg ikke mulighed for vælge denne opløsning ?? Har også forsøgt at opdatere grafik driver men det giver ikke noget resultat. Er der nogen som har gode ideer ? Med venlig hilsen Henrik |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Kender ikke dimsen, men hvilket grafikkort er det? Er det nVidia så er det et lorte "Kontrolpanel" de leverer. Jeg har haft mest succces med a bruge Windows og så gå ind i "Vis alle opløsninger dette kort supporterer "(formulering taget fra hukkommelsen, men det er vist essensen). Her har jeg kunnet vælge de mest obskure opløsninger, herunder 848*480 som er det mit gamle Phillips 42" plasma bruger |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
I de nye driver virker kontrolpanelet fint. Men der er et onboard Intel GMA X3000, så det hjæpler jo ikke, kik i manualen og se hvilke opløsninger den kan køre. |
|
![]() |
|
Vicks ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
Hej Ja grafik kortet er et onboard Intel GMA X3000. Jeg har søgt en del nettet og fundet ud af at INTEL ikke laver deres driver til 1360x768 (Skod)... Jeg tager senere i dag fat i Amitech for at høre om dette virkelig kan passe og om de har nogle løsninger ? Derudover har jeg fundet et site hvor det har et tool som kan tilrette driveren : http://entechtaiwan.net/ Har dog ingen anelse om dette vil virke for dette grafik kort... Havde tænkt mig at forsøge i aften.. Har I nogen erfaringer med ovenstående site ? Hvis jeg kan ikke få ovenstående til at virke må jeg jo ud at finde et grafikkort og sætte i. Med venlig hilsen Henrik |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |