Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
LeneT
Ny bruger
Oprettet: 12-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
|
Emne: Medion 8828 Sendt: 12-December-2007 kl. 06:47 |
Hejsa
Jeg har hørt, at vi i familien kan bruge den nye "Aldi mediecenter " MD 8828 til både mediecenter og til spillemaskine for 2 børn - på samme tid?
Bare vi har trukket TV kabler og internetkabler over hele linien - så kan det hele forbindes, og ungerne kan spille løs på samme maskine - samtidigt?
Er det sandt - og er ikke nogen MENér ???
|
 |
bruger udmeldt 5
--
Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
|
Sendt: 12-December-2007 kl. 08:29 |
Det er korrekt, dog et rigtig,rigtig stort MEN!
Hvis man forsøger dette, vil du opnå en Maskine fra 1995 med P2 166Mhz ud af det, da windows ikke er et multitasking os, som virkelig godt kan finde ud af at køre flere ting samtidig. (MS tror det selv)
For almindelige brugere, så er det ikke så enkelt at få windows til at gøre det, og du ønsker som sagt heller ikke udfaldet.
|
 |
LeneT
Ny bruger
|
Sendt: 12-December-2007 kl. 11:05 |
ok - tusinde tak skal du ha.
Nu har jeg købt 2 stk - een til hver af ungernes værelser. Så langt så godt!
Næste skridt er så at få hjemmebioen inde i stuen på plads - og soveværelset med.
Inde i stuen har jeg
- B&O fjernsyn - MX 7000
- projektor - HD wall type Projector AN110
- Bose lifestyle lydanlæg.
I soveværelset
- Philips Cineos fladskærm
- Bose højtaler med link til stuens anlæg.
Hvordan kan jeg få det bedste ud af alt det grej. Ligenu kan vi ikke engang få projectoren til at vise fjernsyn.
Jeg regner med at skulle trække tv kabler til børneværelser ( stue og soveværelse er ok)
kan jeg så bruge en af børnenes maskiner i børneværelet som mediecenteret i stuen og soveværelset?
Hvordan kan jeg komme til at se tv på projectoren?
|
 |
Supergris
Guld medlem
Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1489
|
Sendt: 12-December-2007 kl. 12:10 |
Tilslut en tuner!!! Kunne evt. være en videomaskine eller HD-recorder!!!
Mvh.
|
 |
LeneT
Ny bruger
|
Sendt: 24-December-2007 kl. 08:17 |
Godt råd om md 8832 - mediecenter?.
Nu er der igen et "alround kraftcenter" - Medion md 8832 entertainmant pc på tilbud i Aldi til 4000.
Et det et godt mediecenter til stuen. KAn den gemmes væk i et skab? og Kan man finde tekniske oplysninger om støjniveau?
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
|
Sendt: 25-December-2007 kl. 02:37 |
Det bliver nok svært at få info om støjniveau, men Aldi har en unik 14 dages returret. Du går bare tilbage til butikken og siger den her kan jeg ikke bruge, så giver de pengene retur. Det kunne Fona, EL-Dværgen og Merlin lære noget af. (ved godt EL-Dværgen også har 14 dage, men man skal ofte diskutere for at få lov til at levere PC udstyr tilbage)
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
 |
kallek
Guld medlem
Oprettet: 10-September-2005
Point: 1287
|
Sendt: 25-December-2007 kl. 11:47 |
De har 30 dage fuld returret. Har lige afleveret min, sidste dag var d 28-12 afleveret d 23-12 fik 7000 retur uden nogen problem. Fik faktisk 1 kr mere end jeg gav 
Redigeret af kallek - 25-December-2007 kl. 11:49
|
Lg 42 LA 667V RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
|
Sendt: 25-December-2007 kl. 12:20 |
Ja det har du sgu ret i
Fra deres hjemmeside:
"Hos ALDI kan du returnere dine varer senest 1 måned efter købet - mod forevisning af kassebon og uden nogen form for forklaring. Denne returret gælder for alle varer, der ikke er levnedsmidler. Du får naturligvis dine penge tilbage."
Ikke en gang en bemærkning om "uåbnet tilstand" eller "original emballage", men det sidste vil de nok kræve
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
 |
LeneT
Ny bruger
|
Sendt: 27-December-2007 kl. 19:27 |
Gode råd til medion md 8828 med vista - og wow
Hej igen.
Nu har vi fået gang i maskinerne - men ak - mine store unger kunne ike komme til at spille world of warcraft - fordi der er problemer med at installere spillet på en medion md 8828 med Vista. Er der nogen der har gode råd?
|
 |
Mikey
Bruger
Oprettet: 28-December-2005
Point: 227
|
Sendt: 27-December-2007 kl. 21:04 |
hvad slags problem? Hvad skriver computeren?
|
 |