recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billige steder Digital kameraer.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBillige steder Digital kameraer.

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2190
Direkte link til dette indlæg Emne: Billige steder Digital kameraer.
    Sendt: 13-December-2007 kl. 21:04
Jeg er på udkig efter et af de nye canon eos 400d eller evt sony a100.. men har i et sted som i kan anbefale hvor prisen er god ;)...
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2007 kl. 19:44
virkelig ingen der kender nogle billige steder... hva ville i vælge hvis valget stod mellem sony a100 og canon eos 400d med standard optikken..
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2007 kl. 19:50
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2007 kl. 19:57
jamen kan man ikke få dem billigere på tyskland :D og hvilket en ville i vælge hvis valget stod mellem a100 og eos 400, begrund venligst jeres svar ;)
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2007 kl. 19:57

i tyskland

Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2007 kl. 20:03

Oprindeligt skrevet af Sigida Sigida skrev:

...og hvilket en ville i vælge hvis valget stod mellem a100 og eos 400...

Klart Sony A100, udelukkende pga. den fysiske størrelse. Canon EOS 400 er meget lille.

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2007 kl. 20:06

det er jo sonys første spejlreflekskamera så er bare bange for det er en halv løsning, hvor canon får lavet af kendte gamle pentax optikker ;)... og canon har jo selvrensede sensor, hvor vigtig det er ved jeg ikke ;)... kender du ingen tyske sider ;)

Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2007 kl. 08:26

Priserne i Dk er i bund så der er ikke noget at spare i Tyskland når man indregner fragten.

Mht valg af model er det smag og behag. Jeg ville selv vælge 400D hvis jeg skulle købe lige nu, men jeg venter til den forventede afløser 450D formentlig dukker op i foråret 2008. Dermed ikke sagt at A100 er dårlig. Men udvalget af optikker er størst til Canon.

Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2007 kl. 16:28
okay men hvis jeg skal have et kamera til ferien,fødselsdage, billeder af datteren osv... kan jeg egentlig så nøjes med et kompakt kamera, det er som sagt til udprinting, og går op i der ikk er korn på billederne :D... tænkte også på canon ixus 960is som en mulighed..
Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2007 kl. 08:48

okay men hvis jeg skal have et kamera til ferien,fødselsdage, billeder af datteren osv... kan jeg egentlig så nøjes med et kompakt kamera, det er som sagt til udprinting, og går op i der ikk er korn på billederne :D... tænkte også på canon ixus 960is som en mulighed..

Købte for et par måneder siden en ixus 860IS til kæresten og det er lækkert. Man kan kun blive imponeret af ansigtsgenkendelses- funktionen. Når det så er sagt er kvaliteten ikke på niveau med en SLR og de manualle indstillingsmuligheder er meget begrænsede.

Hvis det skal bruges til ferien og du ikke er fotofreak, så køb et kompakt kamera. Den gider man altid slæbe med, og langt hen ad vejen er kvaliteten udemærket. Kig evt på nettet efter testfotos.

Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2007 kl. 08:50
Oprindeligt skrevet af Bimsen Bimsen skrev:

Købte for et par måneder siden en ixus 860IS til kæresten og det er lækkert. Man kan kun blive imponeret af ansigtsgenkendelses- funktionen. Når det så er sagt er kvaliteten ikke på niveau med en SLR og de manualle indstillingsmuligheder er meget begrænsede.

Hvis det skal bruges til ferien og du ikke er fotofreak, så køb et kompakt kamera. Den gider man altid slæbe med, og langt hen ad vejen er kvaliteten udemærket. Kig evt på nettet efter testfotos.

En SLR er ikke per automatik garanti for korn frie billeder.

Til top
MIDWAY Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2006
Point: 153
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2007 kl. 16:11

kør til Flensborg

og kør ind til mediamarkt eller promarkt eller saturn det er de største og priserne er i bund og jeg har sparet mange tusinde kroner på andet udstyr til hjemmet TV+ ANLÆG +HØJTALERE +VASKEMASKINE ETC.

http://www.mediamarkt.de/

http://www.promarkt.de/

http://www.saturn.de/frontend/offer/index.cfm?fa=prod_groups _cache&CFID=3743511&CFTOKEN=43262965

eller tjek priser her

http://www.guenstiger.de/gt/main.asp

Redigeret af MIDWAY - 16-December-2007 kl. 16:15
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu