|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TechIT ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 15-December-2007 kl. 09:24 |
Hejsa. Jeg har fået mig et Media Center med Vista på. Jeg har mappet et sharet drev med alle mediefilerne fra NAS'en på Media Centret og kan sagtens se billeder og afspille CD'er. Men det kniber gevaldigt med at afspille DVD filmene. Jeg har forsøgt mig med dette lille trick: Det besynderlige er, at hvis jeg kopierer en af filmene over i Vistaen's Dokumenter\Videoer mappe så er der ingen problemer med at se og afspille filmen??? Nogen ideer til hvordan jeg kan komme til at se filmene fra NAS'en uden at skulle kopiere dem først? Det skal gøres via Media Centrets eget interface, ikke noget med WinDVD afspiller eller lignende. |
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() |
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jeg havde samme problem i MCE2005. Jeg har dedværre ikke fået prøvet det i Vista endnu. Jeg har dog en mistanke om, at MCE ikke har det så godt med netværksdrev. Vista har vistnok en feature der hedder mappe et netværksdrev, (synes jeg at jeg stødte på forleden aften da jeg sad og rodede med noget andet). Jeg skal se om jeg får tid i aften til at teste det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |