|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hønse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() Sendt: 16-December-2007 kl. 20:13 |
Nogen til forslag til et godt media kabinet skal stå i en tv-bænk derfor må godt se lidt fansi ud |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
![]() |
|
hønse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
nogle man skal holde sig fra af kabinetter
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=402260 Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad med Antec er det ikke noget der duer?
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jo, hvis du læser nogle uger/måneder tilbage, eller hvis du bruger søge funktionen. Så vil du kunne se, at rigtig mange vælger Antec kabinetter,
|
|
![]() |
|
ElGurappo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Jeg har selv et HFX kabinet som jeg er meget glad for. Personligt syntes jeg også det ser fansy ud. Desuden er det jo støjfrit da det er passivt kølet. |
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() |
Ingen tvivl om at HFX er noget af det ypperste, det er prisen desværre også. Er også selv på udkig efter et mATX kabinet pt. og har mere end svært ved at finde noget der opfylder mine krav. Der er kabinetterne fra hiper group - de er slimline, men ikke de kønneste i mine øjne. |
|
![]() |
|
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80 HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7) WDTV Live |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |