|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
carsten30 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() Sendt: 27-November-2007 kl. 11:22 |
|
Hejsa Jeg leder efter en ps3 60gb og gerne som "startpakke" med et par spil og 2 controlere. Er den allerede udgået eller? Vi har prøvet at bestille den 2 forskellige steder men fik svaret , at den var udgået men vi kunne få en 40gb version nogen som kan hjælpe??? Kan man ændre sprog i menuen hvis vi køber den i tyskland evt??? på forhånd tak
carsten |
||
Mvh
Carsten Pedersen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
|
Har du prøvet: http://spilpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=389461 ?
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Ja, desværre. Pakken med 2 controllere + 2 spil var et isoleret tilbud, og PS3 60GB er erstattet af den nye 40GB udgave.
Der skulle ikke være forskel på PS3 uanset hvor i Europa du køber. Så hvis du kan finde et sted i Tyskland, hvor de stadig har 60GB modellen på lager, så køb den bare der (sålænge du er opmærksom på at garanti i udlandet måske ikke er det smarteste i forbindelse med gaver). /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
carsten30 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Tak for hjælpen, jeg har kun 25km til tyskland så må lige der ned for at se hvad de har. Snakkede lige med en forhandler som har bestilt nogle startpakker hjem så håber der er en i overskud |
||
Mvh
Carsten Pedersen |
||
![]() |
||
Rob801 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
![]() |
|
Dette link er fra EB Games i dag, og de reklamer med 60gb bundle endnu. http://www.ebgames.dk/ps3.asp Prøve også Merlin. Jeg købt mit 60 gb bundle der for ca. 3 uge siden for 4299. Det ku godt være at de har nogen på lager endnu. Helt og lykke med det. |
||
![]() |
||
Nullerbasse ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
|
Hej ! Har lige købt i Computercity til 4299,- for 60GB bundle.. Hilsen N. |
||
mvh. Keld
Squeezebox V3 + Duet + ReadyNAS Duo |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg fik en i kolding i sidste uge til samme pris
|
||
Mvh
Carsten Pedersen |
||
![]() |
||
lillebror ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
køb en ny haddisk 160gb og sæt den i 40gb udgaven så får du samme pris som 60gb udgaven
mvh allan
|
||
![]() |
||
petite_machine ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
|
Hvad er forskellen på 40 og 60 gb udgaverne egenlig, bortset fra størelsen på harddisken naturligvis og så PS2 kompatibilitet?
|
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
2 USB porte mindre vistnok
|
||
![]() |
||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
|
2 usb porte, ingen kortlæsere, kan ikke læse SACD
|
||
![]() |
||
Olfred ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
|
Den ene chip er vidst anderledes i 40 GB så den er mere strømbesparende samt støjer mindre.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |