recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ps3 60gb/40gb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketps3 60gb/40gb

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
parasound Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 432
Direkte link til dette indlæg Emne: ps3 60gb/40gb
    Sendt: 18-December-2007 kl. 15:34

Ja hvad er forskellingen på disse 2 maskiner  vil helst havde ps3 60gb da jeg har mange spil til min ps2 maskine

men har ps3 60gb ikke dolby digitalplus og dts HD og true Hd  og 24p og har 40gb det også

søger en blu-ray maskine og kan få en sony bdp-s300 til 2000kr.- med garanti på  altså vel halv pris i forhold til ps3 60gb

men for de 2000kr.- mere få jeg en spillemaskine dolbydigital plus dts HD og true HD men den larmer lidt mere og tage lidt mere strøm

hvad skal man tage

parasound

Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4804
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2007 kl. 16:42
Skynd dig at køb en PS3 60 Gb, eftersom du - ligesom mig - har en stak PS2-spil, som du gerne vil kunne nyde i fremtiden.

DolbyDigital+ mv. vil jeg tro kun er et software-problem (du sender det vel til en forstærker, som dekoder det, og den kan godt klare disse formater, ikke?).

Jeg ville ikke betænke mig så længe - det er allerede nu svært at skaffe en PS2-kompatibel PS3-maskine...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2007 kl. 17:08
Har sony ikke i fremtiden planer om en PS3, der understøtter PS2 spil??? har hørt der nok kommer en erstatning for PS3 60GB. en 80 GB eller lign. kommer den heller ikke til at understøtte PS2 spil?
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2007 kl. 18:22
der findes allerede en 80gb version i usa, måske det er den du har hørt om?
Til top
mlun Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2005
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2007 kl. 20:36
Oprindeligt skrevet af parasound parasound skrev:

men for de 2000kr.- mere få jeg en spillemaskine dolbydigital plus dts HD og true HD men den larmer lidt mere og tage lidt mere strøm

hvad skal man tage

Og glem så ikke lige at du på plussiden også får et godt mediacenter til at vise dine digitale fotos på TV'et og spille din MP3'er eller andre digitale audiofiler. Det funker bare!

Til top
DaWizeGuy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2006
Point: 132
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2007 kl. 22:55

Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

Har sony ikke i fremtiden planer om en PS3, der understøtter PS2 spil??? har hørt der nok kommer en erstatning for PS3 60GB. en 80 GB eller lign. kommer den heller ikke til at understøtte PS2 spil?

I følge de officielle meldinger fra Sony er der ikke udsigt til, at der kommer en ny PS3 model med PS2 understøttelse. Sony har sparet de komponenter væk som blev brugt til at afvikle PS2 spil for dermed at kunne sælge konsollen til en pris der er mere konkurrencedygtig i forhold til Xbox 360. Det virker derfor usandsynligt, at Sony skulle bruge tid på at udvikle en ny (dyrere) PS3 version som igen inkluderer disse komponenter.

Det skulle dog undre mig meget, om der ikke på et tidspunkt kommer en ny model med en større harddisk , samt mulighed for at købe og downloade PS2 klassikere via Playstation network. Det store problem er dog, at det er særdeles vanskeligt at emulere PS2 software på PS3, da specielt PS2's grafikchip (Graphics Synthesizer) har en ganske unik hardwarearkitektur. Men jeg er ganske sikker på, at dette problem også kan løses ved at der skrives en unik emulalator til hvert spil.

Mvh

Anders

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu