|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sornsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() Sendt: 19-December-2007 kl. 10:24 |
Jeg fik ikke lige kigget så meget på Hauppauge hjemmeside, da jeg bestilte TV-tuner kort. Er det på nogen måde muligt at få HVR-3000 kortet til at virke på MCE 2005? Eller vil det virke på Vista MCE udgaven? Eller er det en bytter til et af Hauppauge kortene som skulle virke til MCE 2005? f.eks. HVR-1300MCE http://www.hauppauge.co.uk/pages/products/prods_mce_kits.htm l Lige nu vil jeg foretrække at køre MCE 2005 udgaven, ved ikke om man kan regne med Vista udgaven vil virke ordentlig. |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Hvis der ikke er en decideret driver til kortet til MCE, så ville jeg ikke satse på det.
|
|
![]() |
|
jessgade ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-November-2006 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
Jeg har et HVR-4000 som virker fint med MCE. Det kører dog ikke særligt godt med Media portal. EDIT: Man skal dog være opmærksom på at finde MCE driveren og ikke benytte den 'generelle' driver. Redigeret af jessgade - 19-December-2007 kl. 15:43 |
|
![]() |
|
sornsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Hvad med den fjernbetjening der følger med? Og er det Vista eller XP udgaven du kører? Der står på Hauppauge hjemmeside, at den til HVR-3000 ikke virker ved MCE. Man skal have et af dem med MCE til sidst i navnet, for at den vil virke sammen med Win MCE 2005 funktionerne Det er fjernbetjeningen jeg mener med funktioner Redigeret af sornsen - 19-December-2007 kl. 15:52 |
|
![]() |
|
jessgade ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-November-2006 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
MCE 2005. Jeg har købt en Microsoft fjernbetjening (for at kunne vække den fra S3 standby) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |