|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Victorkarl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() Sendt: 20-December-2007 kl. 20:52 |
Jeg har opdateret min til 2.10 så den nu understøtter WMV HD, men når jeg afspiller nedenstående film er der flot video billede men ingen lyd http://us.download.nvidia.com/downloads/nZone/videos/nzm_Pur eVideo_SDvsHD.wmv Ved afspilning på PC med Windows Media Player er der lyd
|
|
mvh
Karl |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Nogle gæt Måske den understøtter Windows Media Video 9 Eller måske du sender audioen som raw digital til din surround receiver der ikke har dekoder for vma pro ?
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
understøtter ps3 wmv hd.. dvs jeg kan hente wmv hd film og brænde ned på en dual layer... vil ps3 så kunne afspille filen... hvis ja skal den så brændes ned som data disc.. |
|
![]() |
|
Victorkarl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Hvis jeg på PS3 ser på info om filen så kan PS3 ikke genkende og angive Audio Codec så det er nok fordi den ikke er understøttet. Må håbe det kommer med i næste opdatering |
|
mvh
Karl |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |