recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - My Movie 2 spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMy Movie 2 spørgsmål

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Emne: My Movie 2 spørgsmål
    Sendt: 21-December-2007 kl. 09:03

Først, synes det spiller meget godt det program men alligevel lidt svær lige at blive klog på til at starte med.

..Men lige nogle spørgsmål.......

1. Virker My Movie 2 med dvd-iso format.

2. Kan man bruge My Movie 2 på sin Extender Xbox360?

3. Den film-database med danske-titler (kan ikke huske navnet), er der andre som har danske titler - tænker her på titler på børnefilm, Bamse & kylling osv.

Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-September-2005
Point: 1137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2007 kl. 10:48

1. Ja, hvis du installerer Daemon Tools, og fra Collection Management programmet vælger "Configure", "Daemon Tools" for at vælge hvor Daemon Tools er installeret.

2. Ja, men du kan ikke afspille ting som extenderen ikke understøtter, den understøtter ikke DVD'ere som ISO eller VIDEO_TS format, den understøtter ikke DivX, og Xvid. Du kan afspille WMV, MPG og MPEG2 filer.

3. Ikke forstået?

Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2007 kl. 11:00

Brian - ang. 3 så tror jeg han mener database til filmoplysninger, når han lægger en film ind i My Movies, at den så henter filmoplysningerne andre steder.
Han er sikkert stødt på film, som der ikke findes oplysninger på, og søger derfor efter en mulighed for at få oplysningerne med fra en anden database.

Bare mit gæt

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2007 kl. 13:10
Ahh - i så fald skal man tilføje titlen manuelt og bidrage den til servicen.
Min film samling

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2007 kl. 14:54

Havde du ikke samarbejdsaftale med flere databaser, Brian? (eller findes der kun een?).

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2007 kl. 16:33

Jeg har en samarbejdsaftale med DVD-venner.dk, som tidligere lå som en "ekstern data provider" i programmet.

Det gør den ikke længere - jeg har købt et fuldt udtræk af deres database, og får ugentlige opdateringer der bliver importeret ind i My Movies WebServicen, hvorfra data'ene bliver forbedret.

Der er pt. ca. 8.500 danske titler i database, heraf er der ca. 3.000 titler der ikke indeholder et full size cover - DVD-venner.dk's data indeholde ikke fulde covers.

Men generalt burde der være MEGET få danske titler databasen ikke har.

Min film samling

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2007 kl. 17:21
Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Jeg har en samarbejdsaftale med DVD-venner.dk, som tidligere lå som en "ekstern data provider" i programmet.

Det gør den ikke længere - jeg har købt et fuldt udtræk af deres database, og får ugentlige opdateringer der bliver importeret ind i My Movies WebServicen, hvorfra data'ene bliver forbedret.

Der er pt. ca. 8.500 danske titler i database, heraf er der ca. 3.000 titler der ikke indeholder et full size cover - DVD-venner.dk's data indeholde ikke fulde covers.

Men generalt burde der være MEGET få danske titler databasen ikke har.

1. det med det daemon tool, det gider jeg så ikk ligge at rode med bare for at få .iso til at spille.

2. Xbox360 understøtter faktisk DivX & Xvid nu efter den nye updatering så så må de kunne bruges på en extender.

3 ja det var film-oplysninger jeg mente - men okay, så prøver jeg også at lægge vores børns ind i My Movie.

Redigeret af Stay_Bamboocha - 21-December-2007 kl. 17:23
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2007 kl. 17:28

1. Jeg vil også anbefale at benytte VIDEO_TS foldere helt generelt.

2. I dashboardet, ja, men ikke via. extender session'en. Det er en generel misforståelse, den er du ikke ene om.

3. Du skulle gerne kunne være sikker på at tilføje dem via. stregkoderne. Hvis ikke, så må du meget gerne sende mig en liste over dem du ikke kunne finde via. stregkoden. brian@binnerup.dk.

Min film samling

Til top
Hanien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2004
Point: 562
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2007 kl. 20:06

Jeg finder alle mine film når jeg tilføjer dem via stregkoden, så bare ko mi gang.

En anden ting, kan det passe at hvis jeg går ind på Internet trailere er den nyeste fra 28/9?

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2007 kl. 20:56

Hanien: Kører du med dansk eller engelsk sprog?

Der er pt. et problem på den Engelske, men de danske trailere burde være opdateret....

Min film samling

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2007 kl. 21:09

1. Jeg vil også anbefale at benytte VIDEO_TS foldere helt generelt.

2. I dashboardet, ja, men ikke via. extender session'en. Det er en generel misforståelse, den er du ikke ene om.

3. Du skulle gerne kunne være sikker på at tilføje dem via. stregkoderne. Hvis ikke, så må du meget gerne sende mig en liste over dem du ikke kunne finde via. stregkoden. brian@binnerup.dk.

2 er ikke helt med hvad du mener præcis - nå.

3 ok, det fandme smart med stregkoden - det sparker røv!

Til top
Hanien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2004
Point: 562
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2007 kl. 22:08

Hanien: Kører du med dansk eller engelsk sprog?

Der er pt. et problem på den Engelske, men de danske trailere burde være opdateret....

Det er den danske jeg kører og går jeg ind i Internet trailere fra My Movies triben, starter jeg i senest udgivet og her er den øverste Hot Rod fra 28/9.

Jeg geninstallerede i går og har derfor den nyeste version i server/client versionen.

I samtlige kategorier under Internet trailere, er der ikke en trailer nyere end 5/10.

Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu