|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mingokat ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-November-2007 Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 22-December-2007 kl. 22:59 |
Grunden til dette er jeg har et coax kabel til 1500 kr som jeg gerne ville benytte til et htpc, fremfor toslink muligheden. Skal være microatx form. Gerne amd platform for billige priser Et hurtigt spørsgmål.. betyder et evt. chipset på bundkortet noget for kvaliteten af x264 afspilningem eller har dette kun betydning ved valg af grafikkort? Mvh Redigeret af mingokat - 22-December-2007 kl. 23:07 |
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
Jeg har lige købt Asus P5E-VM HDMI - det er ikke AMD. Der er coax udgang direkte i bundkortet og imdbygget grafikkort, som gerne skulle kunne klare 1080p. Det koster ca. 1000 kr. Til AMD er der Asus M2A-VM HDMI, men det kender jeg ikke noget til
Redigeret af Hanien - 22-December-2007 kl. 23:10 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |