|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dark Helmet ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Status: Offline Point: 134 |
![]() Sendt: 23-December-2007 kl. 01:22 |
Hej alle,
Jeg ved ikke, om I ved det, men på dette link kan I finde MCE Standby Tool, der også virker i Vista: http://www.degroeneknop.nl/forum/index.php/topic,3135.0/all. html Synes bare I skulle vide det.... |
|
-----------------------------
"I can't breathe in this thing" - Dark Helmet ----------------------------- |
|
![]() |
|
Up2NoGood ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Hey yourself Hvad skal man bruge dette til? |
|
![]() |
|
gummipingvin ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-December-2007 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Bruger det selv til mit system, det er en simpel og nem måde at indstille HTPC'en til at gå i standby bl.a. ved idle osv...
|
|
![]() |
|
Up2NoGood ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Er det bedre end det man standard kan sætte op i strømstyring i Vista og også i XP?
|
|
![]() |
|
gummipingvin ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-December-2007 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Well... det er som udgangspunkt lavet til dem som netop har problemer med at få det til at virke ordentligt, men det gør det lidt mere overskueligt og der er en del settings, men hvis det virker som man ønsker nu ser jeg ingen umiddelbar grund til at bruge dette tool, dog har jeg valgt at beholde det selvom jeg har fundet mit problem mht. standby og det ike længere er nødvendigt... men prøv det, man kan se hvad det kan uden at installere det |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |