|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() Sendt: 21-December-2007 kl. 20:54 |
Nu har jeg roddet lidt med min nyindkøbte ps3'er og TVersity. Men umiddelbart er jeg ikke rat imponeret over Tversity.
Mvh Micker |
|
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
|
![]() |
|
bcravn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Kunne det tænkes at den reencoder det hele ? Tjek evt om cpu brug på pc'en går helt amok..
|
|
/Bjarke
|
|
![]() |
|
HanZi75 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Hej Micker, Jeg har også installeret TVersity og bruger det via min PS3. Først og fremmest skal du deaktivere mediedeling i Windows ellers kan PS3'en ikke se TVersity. Mit kører fint med Windows firewall. I TVersity skal du gå ind i Settings fanebladet og sætte den opløsning som du vil have sendt video og billeder til din PS3. Jeg kender ikke lige de formater som du beskriver, så der kan ikke hjælpe dig. Mht streaming så "lagger" min også, men du kan pause afspilningen og så vente 1-2 minutter, så spiller den fint. Mvh Jan |
|
Setup:
Panasonic TH42-PZ70EA | Panasonic SA-XR59 EG-K | SVS SBS-01 | SVS PB10-NSD | Sony PS3 | Philips Stremium SLA5520 | Min hjemmebio |
|
![]() |
|
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
bcravn, jeg har prøvet både at sætte den til at transcode det hele og lade være, og det ændre ikke ret meget. Jeg kan stadig ikke få det til at kører som jeg vil.
ManZi75, jeg har ordnet det med opløsningen, nu har jeg bare sat den til 1920x1080, så kan jeg få mine divx film igennem uden det ligner vhs. Jeg fandt en enkelt HD divx fil på min harddisk som den kunne læse, det kører rigtig fint med et flot billede. Men jeg er stadig træt af at jeg ikke kan få den til at afspille x264 filer i 1080p opløsning, ps3'en har jo rigeligt af computerkraft. Så var planen bare at ps3'en skulle decode, men det virker desværre ikke ![]() Ellers må jeg selv convertere filerne til et format som den kan læse (dooh).. |
|
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |