recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTPC Remote & Antec Fusion
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHTPC Remote & Antec Fusion

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Up2NoGood Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-November-2007
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Emne: HTPC Remote & Antec Fusion
    Sendt: 23-December-2007 kl. 18:24

Hejsa,

Jeg har fået samlet mig en HTPC.
Jeg har købt et hauppauge 500 mce og et Antec Fusion kabinet.

Lige nu har jeg ballade med, at både IR i kabinettet og det jeg har sat til fra hauppauge kortet reagerer på samme signaler.

Jeg synes ikke IR i kabinettet alene, kan håndtere alle de funktioner jeg kan med tvkortets IR. Er der hold i det?

Kan det anbefales at køre med Antecs egen fjernbetjening, eller kan jeg lige så godt blive ved med at bruge den anden?

Jeg mangler lidt tips og tricks til at komme rigtigt i gang med min HTPC, er der nogle andre gode sider end denne?

Til top
gummipingvin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-December-2007
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2007 kl. 19:09
Hmmm... forstår ikke hvorfor du bruger det fra Hauppauge, det fra Antec burde næsten kunne styre det hele??? Bruger kun mit iMon fra mit Silverstone kabinet...
Til top
Up2NoGood Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-November-2007
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2007 kl. 21:21

Oprindeligt skrevet af gummipingvin gummipingvin skrev:

Hmmm... forstår ikke hvorfor du bruger det fra Hauppauge, det fra Antec burde næsten kunne styre det hele??? Bruger kun mit iMon fra mit Silverstone kabinet...

Der fulgte ikke remote med mit kabinet. Så jeg tænkte jeg lige så godt kunne købe det MCE sæt fra Hauppauge. Men der har jeg som nævnt de probs med den remote med det IR fra Antec...
Men det kan være man kan tweake det lidt, til at kunne tage alle signaler...

Til top
Kurt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Februar-2004
Sted: Denmark
Point: 222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2007 kl. 12:40

Jeg bruger også det IR øje der var med TV-kortet og har også Antec kabinettet. Den eneste metode jge kunde finde ud af var at sætte tape over IR øjet på Antec kabinettet, det er forholdsvis nemt at komme ind med et sort stykke isolerbånd. Ikke jordens smarteste løsning, men den virker.

/Kurt

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu