recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fremtidige muligheder med Zaptor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFremtidige muligheder med Zaptor?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Direkte link til dette indlæg Emne: Fremtidige muligheder med Zaptor?
    Sendt: 25-December-2007 kl. 23:21
Havde lidt svært ved at vælge det rette forum, men håber eksperterne kikker med her :-)

Men mine spørgsmål er vedr. Zaptor boxen fra Stofa. Den kører Linux under skallen, så jeg går ud fra det kun er et spørgsmål om tid før der kommer alternativ software til at supplere Stofas. (Eller er det bare mig der drømmer?)

Så først og fremmest: Tror i der kommer alternative apps til den? Har Stofa på nogen måde låst den?

Og i fald det bliver muligt, hvor meget kan den så trække? Kan den køre et komplet media center (fx. Linux MCE) med direkte afspilning af fx divx i HD?

Hvad med en browser? Der kan jeg se der bliver nogle komplikationer med nettet, da den kører på sit eget net. Worst case skal den have et ekstra net-kort via usb, men det bliver forhåbentlig ikke nødvendigt.

Hvad med media center extender? Eller er det endnu en lukket standard fra MS som de vil have licens for at bruge/kende? :-(

Vil den kunne bruges som HDR, altså på en usb-disk? Nogen der ved om boksen indeholder det nødvendige hardware til at gøre det?

Nogen der har andre ønsker, ideer eller andet input?

Redigeret af pdj1974 - 25-December-2007 kl. 23:22
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu