|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Usche ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 27-December-2007 kl. 03:13 |
Hej Jeg har læst en hel del af de indlæg under Distribution i hjemmet, jeg må indrømme at jeg er blevet mere forvirret over hvad jeg skal købe til hjemmet. Lige nu har jeg et Vista mediecenter som bruger webguide til at stream tv, optaget tv, dvd, billeder samt min cd samling ud på nette, det virker men er al for langsomt. Jeg har også en Synology ds 207+. Det jeg gerne vil kunne er at stream mine dvd, musik og billeder ud på nette, da jeg rejser meget og er væk flere dage af gangen, det ville være super hvis jeg også kunne stream mine tv kanaler men det er ikke et most. Til tv kanalerne har jeg kigget på Slingbox pro samt en HAVA Wireless HD, men Slingbox pro koster ca 1.000 kr. i USA og i Danmark kommer den til at koste over 3 gange så meget. Til at stream mine dvd, musik og billeder ud på nettet, der har jeg kigget på en NAS Buffalo Linkstation Home Server, til hjemmet vil jeg måske bruge nogle Slimdevices SqueezeBox V3 Wireless til værelserne. Jeg ved ikke med sikkerhed om jeg er helt gal på den, eller om i har nogle bedre forslag. Redigeret af Usche - 14-Januar-2008 kl. 20:33 |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Din Synology vil kunne bruges som medieserver hjemme. Hvis du køber en licens til Twonky, vil din NAS kunne varetage dine streaming-behov.
Hvis du vil have Squeezebox, kan du installere Slimserver eller Squeezecenter på NAS'en. Der vil nok være problemer med streaming ud af huset, men du vil kunne sætte din NAS op til at være webserver. Venligst Søren |
|
![]() |
|
Usche ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Hej Jeg har nu købt en licens til Twonky som Søren anbefale, jeg ville hører om der sker noget med mine ting som allerede befinder sig på min NAS når jeg installerer Twonky på den. |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Der sker intet med dine filer. Det er bare et program, som du installerer
![]() Venligst Søren |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |