|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() Sendt: 28-December-2007 kl. 14:51 |
Jeg har lige fået følgende svar på, hvorfor Twonkys links til installation af medieserveren på diverse NAS'er er slettet:
Hi, we are sorry, but we no longer support the NAS versions of the server that need to be installed by the end-user. Our media server is however available pre-installed on a growing number of NAS devices. Thanks The TwonkyMedia Team Hmm, det er vist ikke så godt ![]() Nå, linket er ikke helt dødt endnu: http://twonkyvision.de/Download/TwonkyMedia/TM4Technicians.h tml Venligst Søren |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
Tja hvis man ikke ønsker at få nye kunder så er det jo en god ide at droppe slut brugerne
![]() |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Det er nok det modsatte problem: De har nok rigeligt med kunder med de bundlede installationer som fx. Qnap, LaCie og ReadyNAS.
Så koncentrerer de sig om dem. Venligst Søren |
|
![]() |
|
RPP@ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Det lyder da ikke godt. Jeg står og er ved at købe en Synology 207. Vil det sige at jeg ikke kan install. Twonky på den? Eller hvordan skal dette forstås? Eller er det bare opdateringer der bliver et problem? Det kunne være at man skulle overveje en Lacie istedet. RPP@ |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
RPP, jeg læser det som, at du ikke skal forvente at der kommer en Twonkymedia som du, som slutbruger, selv kan lægge ind. Twonky lader til at satse på at deres produkt bliver solgt direkte med NASén. Det er noget rigtig skidt, synes jeg!
|
|
![]() |
|
RPP@ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Ja, ok. Men da der jo allerede nu, findes en twonky som kan install. på Synology 207, er det så overhovedet noget problem for mig? RPP@ |
|
![]() |
|
![]() |
Jeps, jeg har gemt linket, som jeg har skrevet et par gange herinde (Det skulle nødigt gå tabt
![]() Tag og hent din installationspakke her: (NU ![]() http://twonkyvision.de/Download/TwonkyMedia/TM4Technicians.h tml Og køb '+'-modellen ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det er det. Det er faktisk lidt en svær én at greje. Som jeg er orienteret, er det et lille firma. De har hidtil været orienteret mod 'Open Source'-markedet i deres måde at markedsføre sig på på deres website. De har imidlertid et fedt produkt, og der er muligvis nogen, som har indset det ![]() ![]() Hvis deres fortjente succes fokuseres mod interesserede hardwareproducenter, vil understøttelsen af diverse (obskure ![]() ![]() ![]() Se kompatibilitetslisten: http://twonkyvision.de/Download/TwonkyMedia/TM4Technicians.h tml Det er forståeligt nok, men ja, det er meget sørgeligt! Venligst Søren |
|
![]() |
|
![]() |
Nu er det en brugt jeg er ved at købe, og det er ikke +-modellen, skulle det have noget at sige? RPP@ |
|
![]() |
|
![]() |
Nej, ikke i forhold til at kunne køre Twonky! Twonky kører nærmest på hvad som helst
![]() Jeg prøvede faktisk min indbyggede medieserver på min NAS, men den var så fodslæbende, at man absolut ikke kunne se fordelen ved at have en NAS med sin musik ![]() Mht. + eller ikke +: http://www.synology.com/enu/products/compare_spec.php Altså dobbelt så meget af alting med +-eren ![]() Hent nu alligevel begge installationsfiler nu for en sikkerheds skyld ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad mener du med BEGGE installationsfiler? Kan kun se en....... RPP@
|
|
![]() |
|
friediger ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
![]() |
hvilken en skal jeg downloade når jeg har en qnap 209? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |