recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mr woodcock
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMr woodcock

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
dennisbiograf Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 25-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Emne: Mr woodcock
    Sendt: 26-December-2007 kl. 23:37
Fuck den er bare griner den skal ses
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2007 kl. 23:48

Har du kun mærkelige ting at sige.????? Det tror jeg godt at vi kan undvære.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Langemor84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2005
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2007 kl. 23:51

Oprindeligt skrevet af dennisbiograf dennisbiograf skrev:

Fuck den er bare griner den skal ses

Virkeligt spændende at læse dine dybtegående anmeldelser af film. Tak for det! Det er fint du gerne vil have mange stjerner, men skriv lige noget der er bare lidt mere interessant for andre . Desuden er det da lidt unødvendigt, ligefrem at reklamere med man bryder loven på et offentligt forum... Jeg vidste i hvert fald ikke denne film var udkommet i DK endnu....nåh; Du har selvfølgelig lige været i USA og se den i biffen...sorry.

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2007 kl. 00:15
Den får premiere her hjemme den 4/1 2008
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2007 kl. 00:43
Min kæreste tog en uddannelse, som makeup artist i new york.  Og jeg tog med de 3 måneder, hun tog det. (en af grunde jeg fik lov til at bygge biograf ,var at hun måtte tage en uddannelse som makeup artist i newyork til 76.000 plus transport og mad) Nå men i mens hun var i skole, skulle jeg slå tiden ihjel så jeg brugte mange penge på bio. 
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2007 kl. 20:34
Jeg er meget kort.fordi du møder ikke en, som der er så hård mod film. Hvis jeg skriver at en film er dårlig eller god, så har jeg som regel ret.Med mindre man er ligeglad med fejl og handling i film. Men alt skal spinde for  jeg synes en film er god. man har selvfølgedig forskellige synspunkter på film andre vild have kvalitet som mig og andre kan se bfilm og stadig synes den er fed.
Til top
fumper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Juli-2006
Point: 1062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2007 kl. 20:46
jamen så er jeg bare glad for at det ikke var dig der havde Bogart, dengang det ellers eksisterede...

Han var da i det mindste ret underholdende at høre på, i sine sublimt subjektive anmeldelser af film... og det må siges at være fantastisk at jeg er vild med Ole Michelsen, selvom jeg vist ærligt kan sige at han og jeg kun har været enige om én film...

Anyways, hvis du skal være kort, så sig i det mindste noget kort fængende og morsomt

"Mr. Woodcock er en moderne blanding af Ben Hur, og den sidste nadver som malet af Picasso, masser af kant og en optisk fornøjelse, Ben Stiller i hovedrollen som den lettere neurotiske unge mand... der må se sin mor boret af sin barndoms værste mareridt... "

Det ville selvfølgelig virke en del bedre hvis jeg havde set og kunne huske filmen, og ikke bare i en euforisk rus havde set traileren i lobbyen i Palads...
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3
Hjemmebio
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2007 kl. 10:16
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2007 kl. 16:00
han var da en røv syg film anmelder. de flese film han sagde noget om var røv syge filmom en postman i bjergene.
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Point: 1366
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2007 kl. 20:12

Så sjovt syntes jeg nu heller ikke den var.. havde regnet med mere..

Der er da lige et par sjove klips her og der men den er jo ikke sjov sjov som feks Clerks 2... Se DET en sjov film :P

*Citat fra filmen*

Randal Graves: Why haven't you fucked Myra yet?
Elias: Well we can't because of Pillow Pants.
Randal Graves: Who the fuck is Pillow Pants?
Elias: Pillow Pants is a little Troll that lives in her pussy .
[Randal stares]
Randal Graves: Pillow Pants is her pussy Troll?
[scoffs]
Elias: [scoffs] Duh. You know how every girl's parents put a pussy Troll in them when the girls are young, to keep them from having premarital sex?
Randal Graves: ...Sure.
Elias: Well Myra's is named Pillow Pants. And so even though she totally wants to have sex with me, Myra says that if I put my... thing in her, Pillow Pants will bite it off. So, I gotta wait until Pillow Pants get peed out of her body on her 21st birthday before we can have sex.
Randal Graves: [floored] And Myra told you this?
Elias: Boyfriends and girlfriends talk to each other about sex stuff Randal. You'd know this if you ever had a girlfriend.
Randal Graves: Have you and Myra even kissed yet?
Elias: We would have if it weren't for Listerfiend.
Randal Graves: [beat] Listerfiend is her mouth Troll , isn't it?

Muhahahah :)

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2007 kl. 01:11
Havde set han skrev ben stiller.men skrev ikke noget til det, men det fik du gjort
Til top
fumper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Juli-2006
Point: 1062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2007 kl. 09:48

Henleder lige opmærksomheden på min bemærkning om "Det ville selvfølgelig virke en del bedre hvis jeg havde set og kunne huske filmen, og ikke bare i en euforisk rus havde set traileren i lobbyen i Palads..."

har ikke set filmen, og har ikke talent for anmeldelser i Ole M's klasse

Dennisbiograf: Det var jo netop det der var pointen med ham, de fleste film han sagde noget godt om, var film han syns var gode, hans filmsmag var så en del anderledes end den brede offentlighed, men det var jo netop det der gjorde det fedt, og så havde han jo også noget med ord... nu kan jeg ikke huske noget konkret, men mener ikke at det jeg skrev tidligere ville være en usandsynlig sammesætning at høre fra ham :-)

Hil Ole Michelsen, vi vil ha Bogart tilbage, så vi igen kan få anmeldelser af obskure film ingen har hørt om, og hvem ved, måske endda lære noget :-)

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu