|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Theil ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 29-December-2007 kl. 01:09 |
Jeg har kun 1 antenne stik. Min fladskærm hænger på væggen ved antennestikket og jeg vil gerne have min DVD/HD placeret et andet sted i huset. Er det muligt at sende kabel tv signalet fra min fladskærm (antenne) til DVD trådløst og derefter afspille det optagede på skærmen? Kan man f.eks bruge en Vid-trans150 til det formål, eller forudsætter det det DVD får signal direkte fra antenne? http://www.hqproducts.com/eng/products/security/accessories/ page_1/artl_VID-TRANS150 Jeg ser på vid-trans150, da jeg ønsker en løsning der er så "usynlig" som muligt.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Den viste enhed vil sende A/V signal fra en enhed til en anden. Det du efterlyser er en meget dårlig løsning af en ringe kvalitet, der har været en anmeldelse af en sådan enhed her på forummet, men den var ikke god, og for at gøre det jeg tror du vil kræves 2 enheder. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Lige et side-spørgsmål. Findes der aparaturer, der kan sende antennesignal trådløst rundt i huset? Jeg har ofte masser af kunder, der spørger på det, men jeg plejer at sige nej. Dog har jeg hørt at nogle butikker sælger det fra bl.a. Philips? Jeg ved godt man kan med AV, men hvad med antennesignal? Jeg havde en kunde igår, der var helt sikker på det fandtes og han var ganske overbevisende. Jeg har også læst, at det er ulovligt?? Er der nogen, der lige kan slå dette fast med syv tommer søm? På forhånd tak og undskyld jeg lige "låner" tråden.
![]() |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Mange tak! Den havde jeg misset. |
|
![]() |
|
Theil ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Tak for svar, omend det ser ud som om at jeg ikke kan få den løsning jeg bedst kunne tænke mig Jeg kan ikke helt gennemskue den løsning der linkes til nedenfor. Vil den kunne løse udfordringen, eller er det også kun signal den ene vej?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Uanset hvad du vælger af den slags løsninger, så kan enhederne kun sende signal i en retning, og Remote funktion vil også være et problem. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
dkduck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-September-2005 Status: Offline Point: 109 |
![]() |
Det er ikke helt korrekt, Zepto har lavet en trådløs løsning, til deres sidste nye model, hvor de blandet andet bruger en Linksys WRT54GL (det lignede den) .
Hvor god kvaliteten så er, det tør jeg ikke spå om, eller om de har tænkt sig at sælge det som stand alone. Men, jeg synes det er en meget interresant løsning og ser frem til at høre mere om det. |
|
MVH
Erik M M >> Noxon2 - MSS2 500Gb - Technics Receiver - B&W DM220 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |