|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Zavior ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() Sendt: 30-December-2007 kl. 16:04 |
Var en tur i Elgiganten for at hente den HD-DVD afspiller som de havde i denne uge til 1999,- med 5 film. Men de havde desvære udsolgt
![]() Men de havde en HD-EP10 til 2799 som jeg så fik med mig hjem ![]() Så skulle alt ting jo være i fineste orden ik? Det jeg ved et tilfælde opdagede var at Hifi-klubben har HD-EP30 til 200 kr mere. Det jeg nok i virkeligheden vil høre er hvad er forskellen på de to modeller ? Og er HD-EP30 det bedere ? Og hvis jeg ikke har dummet mig helt hvor finder jeg så nogle billige HD-titler på nettet ? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det havde nok været bedre, at købe en Blu-Ray maskine, de skiver er nemmere at købe, man ser dem flere steder end HD skiver. Jeg var en tur i UK her i julen, og var i en del af de store selskabers butikker, rigtig mange Blu-Ray, men og ikke så meget af de andre. Laserdisken og Axel Music er nok stedet at kikke. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Ja jeg vil sige du nok har dummet dig lidt så!...Pengene var givet bedre ud, hvis du lige havde brugt de 200 kr ekstra, så jeg ville gå ned og bytte den!.. Altså bare fordi man ikke kan købe så mange HD-DVD i danmark, betyder det jo ikke at det er dumt at købe en HD-DVD afspiller!...Jeg bestiller fx. alt mit hjem fra USA (reg 1 , men lige gyldigt når det er HD-DVD, kræver self man forstår eng), og der koster skiverne omkring 150 - 180 kr stykket!..Så jeg synes man spare en del der!.. Jeg køber fra axelmusic!.. Men om du har købt forkert, mht. HD-DVD, så mener jeg ikke du har købt forkert!..Måske bare have givet de 200 kr, og har fået en bedre maskine!..Filmene kan man altid anskaffe!..Det er selvfølgelig problemet ved BD, da ikke er regfrie!..Det er jo så noget man må gøre op med sig selv!. mvh Zirio |
|
![]() |
|
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
Så meget har du heller ikke dummet dig. Elgiganten har 30 dages fuld returret med pengene igen! Jeg synes også, du bør overveje at købe Blu-ray i stedet for. I øvrigt er langt de fleste af de amerikanske Blu-ray udgivelser til dato ikke regionslåst og kan dermed sagtens afspilles i en europæisk region B afspiller eller PS3. Se fx her: |
|
![]() |
|
Mr.Lunden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() |
Tillykke med købet. Angående billige HD-DVD på nettet, kan jeg anbefale: www.dvdpacific.com (USA) risikoen for told er der, jeg handlet med dem 3 gange ingen told, jeg tog den Swedish Post International Premium Mail som leverandør 58kr i porto ca. 4-5 HD-DVDer. (Feks. ny version af Full Metal Jacket til 99.95kr) www.thehut.com, www.choicesuk.com og www.axelmusic.com (England) ingen told og nogen er med danske tekster. De lidt dyre steder: www.cdon.com, www.amazon.de, www.axelmusic.dk Redigeret af Mr.Lunden - 30-December-2007 kl. 19:09 |
|
![]() |
|
Zavior ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
okay. tak for svarende
Jeg er sådan set godt tilfreds med hvad HD-EP10 levere billede og lyd messigt. Men hvad er den reelle forskel mellem HD-EP10 og HD-EP30 ? Hehe vidste ikke at Axelmusic også solgte HD titler. Der var noget jeg kunne bruge Fandt også ud af at play.com har et køb to og få en gratis tilbud ![]() Men som Radiomanden har opsaveret står det da ikke for godt til med HD-DVD titler i de danske butikker. Ved ikke om det skal ses som et tegn på noget men jeg bryder mig ikke om tanken... ![]() |
|
![]() |
|
Mr.Lunden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() |
Tarkin skrev: Jeg synes også, du bør overveje at købe Blu-ray i stedet for. I øvrigt er langt de fleste af de amerikanske Blu-ray udgivelser til dato ikke regionslåst og kan dermed sagtens afspilles i en europæisk region B afspiller eller PS3. Se fx her: [/QUOTE] Det er ikke for det, men han har en PS3, hvis jeg ikke tag fejl. Det kan være han gerne vil se Transformers, Fast and furious, Mumien, Jason Bourne eller Matrix serien o.s.v. ikk' Redigeret af Mr.Lunden - 30-December-2007 kl. 17:07 |
|
![]() |
|
![]() |
Merlin sælger HD-DVD film og Blockbuster sælger også HD-DVD film, hvis man spørg dem, jeg har købt Blade Runner og Harry Potter 1-2-3 på HD-DVD ved dem, 230kr stk. Og her mellem jul og nytår får de dem ud på hylderne at stå, sagde de i Sønderborg, lige inden jul. |
|
![]() |
|
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
![]() |
Når man læser tråden her, lyder det som om at Blu-Ray er det de fleste tror på ? Hvorfor er det at HD-DVD titler ikke findes i Fona samt i andre butikker ? Blockbuster her i Hørsholm har kun Blu-Ray fysisk i butikken. Her har de ikke så mange HD-DVD film men de tager kun 199,- http://www.danskdatasalg.dk/vareliste_new.asp?menuid=4961 Redigeret af kallek - 30-December-2007 kl. 17:26 |
|
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Blockbuster har valgt, i alt fald for nuværende at satse på Blu-Ray, og efter hvad man ser mange steder, ser det ud til at det er den samme holdning, også jfr mit tidlere indlæg. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Blockbuster, jamen dér har jeg da købt flere HD DVD titler, så helt valgt side har de vel ikke - nærmere satser. Nej du har ikke dummet dig hvad angår køb af HD DVD. Formatet vil eksistere mange år fremover,. og med de kampagner de fører i øjeblikket, så vinder de noget terræn. Herudover så har de sendt så mange fine, og relativt billige afspillere på markedet, så HD DVD er bestemt ikke ved at gå ned med flaget Foskellen mellem de 2 afspillere, tja...jeg har ikke rigtigt kunne finde nogen i de tekniske specifikationer. Der er selvfølgelig forskel i designet, men hvad der er forskelle af komponenter kan man jo ikke se. Er du i tvivl om du har gjort det rette - så byt. Du får da i det mindste fred i sindet Edit: Jeg var lige inde et smut på Toshiba´s hjemmeside, og dér fandt jeg jo ud af, at EP30 kan vise 24fps. Det mener jeg ikke at EP10 kan. 24fps er en fordel hvis du har et tv der kan vise 24fps, eller overvejer at anskaffe dig er sådant. Redigeret af Hother - 30-December-2007 kl. 18:17 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() |
Øøøøhhh, ikke for at hælde benzin på bålet, men: http://www.amazon.com/gp/bestsellers/dvd (edit. pr 301207) Amazon/ US som er absolut største retailer på det Amerikanske on-line marked har 6 HD-DVD titler og 1 Blu- ray titel på deres top 25. Det er værd at bemærke at det er MULTI-format titler. Det kan selvfølgelig skyldes at der kører kampagne (ved jeg ikke om der gør), men det viser, syns jeg, at HD-DVD ABSOLUT ikke er død eller døende! Bare for god ordens skyld, er jeg ejer af afspillere til begge formater og er ikke tilhænger af det ene eller det andet! Redigeret af Pede8000 - 31-December-2007 kl. 10:57 |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |